HSP Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Skummelt!! Spesielt skyggen fra fotografen gjorde sitt til stemningen her. Flott i sort-hvitt 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Stilig, med markerte lyse og mørke effektfulle elementer. (nå hørtes jeg ut som om jeg er høyt utdannet, men jeg har kun livets skole....) Den bakerste personen (til venstre) ser ut som om han er nysgjerrig på hva som skjer inne i brakka, mens den andre personen bare haster videre... Lenke til kommentar
HSP Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2015 Skummelt!! Spesielt skyggen fra fotografen gjorde sitt til stemningen her. Flott i sort-hvitt Stilig, med markerte lyse og mørke effektfulle elementer. (nå hørtes jeg ut som om jeg er høyt utdannet, men jeg har kun livets skole....) Den bakerste personen (til venstre) ser ut som om han er nysgjerrig på hva som skjer inne i brakka, mens den andre personen bare haster videre... Takk for kommentarer! H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg