Gå til innhold

hva tjener anleggsmaskinførere

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg jobber i et lite firma med 4 ansatte. Begynte der etter å ha jobbet i et bemanningsbyrå med 188kr timen. Ble med enig med sjefen der jeg jobber nå å begynne med samme lønn hos han og stige etter prøvetiden. Den er nå over og han nevnte at han vurderte enten lønnsøkning eller en bonusordning i perioder der firmaet går bra. I går fikk jeg en mail der det står at jeg får 190 kr timen, altså en økning på 2 kr. Jeg føler dette er veldig lite sammenlignet med enkelte jeg har snakket med som har snakket om 220-230kr timen. Er 26 år og har hatt et par år borte fra bransjen grunnet studier og militæret så det påvirker vel litt på ansiennitet. Men så til topic. Hva tjener egentlig anleggsmaskinførere? Burde jeg kreve høyere lønn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De ligger på 200 ogg 230 i timen. Det var han på 230 som anbfalte meg å kreve høyere lønn. Var derfor jeg tenkte å sjekke opp i det. Vet jo at papirer og ansiennitet og sånt spiller inn. Bare håpet på å få en pekepinn på hva sånn lønn kan ligge på. Hadde 190 i et ganske stort firma i Hordaland da jeg var ferdig med læretiden i 08

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...