Gjest member-296438 Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) GHad Bildet er fjernet. Endret 19. oktober 2015 av member-296438 Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Det betyr "glad" ifølge google translate.https://translate.google.com/#el/no/%CE%93%CE%97%CE%B1%CE%B4Jeg oversatte først fra latinsk til gresk alfabet, da jeg tror det er det google translate vil ha. Ble kanskje litt nyskjerrig på å se et gresk tastatur nå men.Så til bildet: Er det farger på Pentaxen og? Kjempefint komposisjonsmessig. Kanskje litt hard avstomping på blomsten til høyre. Fine farger. Bra kontrast. Edit: Men for ikke å gi deg for store forhåpninger, så er det ikke sikkert det betyr glad, men at norsk og gresk, og akkurat dette ordet forvirret google translate litt. Det virker jo ikke som personen som skrev dette er spesielt "glad". -Frode Endret 19. oktober 2015 av DataFMT Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Det betyr "glad" ifølge google translate. https://translate.google.com/#el/no/%CE%93%CE%97%CE%B1%CE%B4 Jeg oversatte først fra latinsk til gresk alfabet, da jeg tror det er det google translate vil ha. Ble kanskje litt nyskjerrig på å se et gresk tastatur nå men. Så til bildet: Er det farger på Pentaxen og? Kjempefint komposisjonsmessig. Kanskje litt hard avstomping på blomsten til høyre. Fine farger. Bra kontrast. -Frode Takker Frode:-) Din forklaring er en av de jeg har fått tidligere også, men det er tydeligvis flere tolkninger....Kan si mye om dama her, men glad er hun ikke...... Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Det betyr "glad" ifølge google translate. https://translate.google.com/#el/no/%CE%93%CE%97%CE%B1%CE%B4 Jeg oversatte først fra latinsk til gresk alfabet, da jeg tror det er det google translate vil ha. Ble kanskje litt nyskjerrig på å se et gresk tastatur nå men. Så til bildet: Er det farger på Pentaxen og? Kjempefint komposisjonsmessig. Kanskje litt hard avstomping på blomsten til høyre. Fine farger. Bra kontrast. -Frode Takker Frode:-) Din forklaring er en av de jeg har fått tidligere også, men det er tydeligvis flere tolkninger....Kan si mye om dama her, men glad er hun ikke...... Hehe, ja, glad er det i allefall ikke. Hvis du trykker gresk til engelsk, står det fortsatt "glad" Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Det kan da umulig bety "glad"? Malt så blodet renner... Det må i så fall ha en slags dobbeltbetydning tenker jeg. Dama ser ikke spesielt lystig ut i hvert fall. Blomsten skulle hatt litt mer luft på høyre side av seg.. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Har du glemt å fjerne fargene? Dette likte jeg. Kanskje det beste fra hellas-ferien din hittil. De røde rosene er prikken over i'en for min del. Henning Lenke til kommentar
okjo Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Herlig, og utrolig godt fanget..og bra at at du valgte farger her.Du er en mester i din sjanger og det er en fornøyelse å følge bildene dine. (selv om jeg ikke alltid kommenterer)Mvh Oddmund Endret 19. oktober 2015 av okjo Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Dette blir bare helt gresk for meg. Dama fint plassert midt på den bloddryppende skriften på veggen. Dama ser så absolutt ikke glad ut, men det har sansynligvis ingenting med skriften på veggen å gjøre. Som nevnt før meg så er det jo fint å se at det finnes farger o det kameraet også. Men har jo merket meg at det nå liksom har blitt hipt å bruke og/eller presentere i all den stund farger er det selvfølgelige. For meg som vokste opp med bare svarthvit på 50-60 tallet blir det mer nostalgi. Foretrekker heller å legge bilder i litt sepia eller annen toning som blir gjort etter svarthvit konvertering. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Takker for gode kommentarer:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg