Gå til innhold

XP2500+

Mushaboom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde jeg hatt penger, og tålmodighet, ville jeg i din situasjon ventet, det kommer nye skjermkort neste år... da blir det gjerne reelt med god oppløsning og mange detaljer i spiller (som ikke kommer ut på lengelenge.....?)

(med skjermkort)

cpu vil holde

Endret av genesis
Lenke til kommentar

For det første! Kjøp deg skjermkort når HL2 kommer for da kan du lese om erfaringene til de andre.

For det Andre! Chill'en maks!5-6 mnd :cool::cool: ATI G420 GPU og NV sin NV40 kommer til å knuse nåværende skjermkort på ytelse etter hva ryktene sier. Det du gjør er å kjøpe deg billigversjonen av en av disse, så klokker du kortet litt/ soft-modder det. Da får du garantert ytelse som overgår xt9800 kort med god margin, til halve prisen. Så kan det jo hende at AMD kommer med en øko versjon av Hamer 64 ;) og så har hovedkort med pci-x kommet også.

Lenke til kommentar
Siden Hl2 2 kommer ut i 2009 så er det kortet for dårlig til og

kjøre Hl2 på , jeg ville ventet til man var litt nermere lanseringsdatoen før jeg kjøpte.

Hvis du snakker om Half Life 2 er du heeelt pA viddene med den utgivelses datoen!! HL2 kommer fOr/etter jul!! er ikke helt sikker pA akkurat dato, men det kommer lenge fOr 09!!

ThaAndre

Lenke til kommentar
Hva er det som gjør XT-utgaven til et bedre kort da?

Kommer HL2 med i pakken?

:shrug:

Er det stor forskjell mellom XT128MB og XT256MB?

XT256 har 256 mb 'RAM' og XT128 har 128mb 'RAM'.. Forskellen er at Xt256 klarer litt mere pA en gang enn XT128... jeg har 128mb pA mitt 9800Pro kort og det er eeevig nokk til HL2! :yes:

ThaAndre

Lenke til kommentar

kjøre Hl2 på , jeg ville ventet til man var litt nermere lanseringsdatoen før jeg kjøpte.

Hvis du snakker om Half Life 2 er du heeelt pA viddene med den utgivelses datoen!! HL2 kommer fOr/etter jul!! er ikke helt sikker pA akkurat dato, men det kommer lenge fOr 09!!

ThaAndre

Ironi er noe dritt? *grin*

Lenke til kommentar
1: XT har temeratursensor

2: XT har 100Mhz høyere core hastighet (9600)

3: XT kommer med HL2 lisens

256 mener jeg er lite vits. Når du får bruk for så mye ram er kortet foreldet.

takk for at du oppklarte det ;)

Du vet vel tilfeldigvis ikke hvor man kan lese en grundig

test på XT-kortet(128MB) ? :-)

Lenke til kommentar

ThaAndre

Da er vel du blant de som mener at Duke Nukem Forever kommer før jul også? :D

Endret av gspr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...