AnonymDiskusjon Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Jeg var hos legen for en ukes tid siden er i den forbindelse henvist til et sykehus, jeg skulle få brev i posten, men hvor lang tid tar normalt dette? Anonymous poster hash: 00b21...612 Anonymous poster hash: 00b21...612 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Det er vanskelig å svare på. Kommer helt an på ventelister, hvor du skal, osv. Men du må nok regne med minst en måned. Hastesaker betyr ofte at du får en legetime innen 4-5 uker. Men igjen, det er flere faktorer som spiller inn. Hva er det henvisningen gjelder? Endret 18. oktober 2015 av Uderzo Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 0,5 til 1,5 måned. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Kommer helt an på hva henvisningen gjelder, varierende ventetid på forskjellige typer spesialister/avdelinger etc. Lenke til kommentar
##@## Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Kan en ikke gå inn på fritt sykehus valg og finne det aktuelle sykehuset og avdelingen det gjelder? Lenke til kommentar
Woff Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Dette er veldig avhengig av alvorligheten som ligger bak henvisningen. Er det mistanke om noe meget alvorlig går det som regel veldig fort! (Tenk kreft...) Også helt avhengig av hvor effektiv legen din er. Erfaringsvis her i byen så får jeg som pasient tilbakemelding innenfor et par uker på 'normale' henvisninger. Behandlingstiden derimot kan jo variere mye. Endret 18. oktober 2015 av Woff Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Sjekk også om du har en form for behandlings forsikring igjennom jobb eller noen i familien(vet aldri hva foreldre betaler for om dagen). Da er det normalt 2 uker. Brukte det nettopp selv, da skulle jeg egentlig vente over to måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå