Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Diagnoseverktøy Bluetooth

Ragnar115

Anbefalte innlegg

Hei,

Hva er forskjellen på diagnoseverktøy til 120 kroner, og til 500 kroner.
Kan ikkje se noe forskjeller iforhold til funksjoner.

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=58623242&searchclickthrough=true&searchQuery=diagnose%20verkt%C3%B8y
(120 kroner)

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=64472966&searchclickthrough=true&searchQuery=diagnose%20verkt%C3%B8y

(150 kroner)

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=44349317

(500)

Noen som kan seie med forskjellen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kompatibilitet, stabilitet, kvalitet og ikke minst hastighet.

Edit: Du får de helt ned i rundt 50-lappen også. Fungerer overraskende bra.

Du sier altså at uansett hva eg velger så vil ikkje den ødelegge bilen på noe vis?

Kvalitet og stabilitet, iforhold til hva? Hvor lenge den varer og, hva mener du med stabilitet? ALtså i denne contexten?

Har ikkje klart å finne ein norsk butikk som selger for 50 kroner. Og ikkje intressert å bestille fra Ebay. Fekk du kjøpt den i Norge?

Lenke til kommentar

Jeg er storfornøyd med min. Jeg bruker OBD Pro i en iPhone 6 og leser av feilkoder og sletter dem. Funker for min bruk. Jeg får lest av Hastighet, turtall, forbruk, temperaturer....

Hva bil kjører du?

Og er det kun til motor feilkoder eller kan du bruke den til alle?

Lenke til kommentar

Jeg er storfornøyd med min. Jeg bruker OBD Pro i en iPhone 6 og leser av feilkoder og sletter dem. Funker for min bruk. Jeg får lest av Hastighet, turtall, forbruk, temperaturer....

Hva bil kjører du?

Jeg kjører en 2002 VW Multivan. ELM 327 gir kun bluetooth forbindelse mellom bil og mobilen. Jeg har brukt OBD2 til å lese av feikoder i ABS-sensor, airbags, klima og motor.  

Jeg hadde kjøpt kun BT-enheten og kjøpt programware fra Google eller Apple Store.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva bil kjører du?

Jeg kjører en 2002 VW Multivan. ELM 327 gir kun bluetooth forbindelse mellom bil og mobilen. Jeg har brukt OBD2 til å lese av feikoder i ABS-sensor, airbags, klima og motor.  

Jeg hadde kjøpt kun BT-enheten og kjøpt programware fra Google eller Apple Store.

Hvilken programvare bruker du? Jeg har ikke fått til å lese ut ABS-signal via Torque, ellers er jeg godt fornøyd med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...