Ragnar115 Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Hei, Hva er forskjellen på diagnoseverktøy til 120 kroner, og til 500 kroner.Kan ikkje se noe forskjeller iforhold til funksjoner.http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=58623242&searchclickthrough=true&searchQuery=diagnose%20verkt%C3%B8y(120 kroner) http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=64472966&searchclickthrough=true&searchQuery=diagnose%20verkt%C3%B8y (150 kroner) http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=44349317 (500) Noen som kan seie med forskjellen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Kompatibilitet, stabilitet, kvalitet og ikke minst hastighet. Edit: Du får de helt ned i rundt 50-lappen også. Fungerer overraskende bra. Endret 18. oktober 2015 av sedsberg Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Kompatibilitet, stabilitet, kvalitet og ikke minst hastighet. Edit: Du får de helt ned i rundt 50-lappen også. Fungerer overraskende bra. Du sier altså at uansett hva eg velger så vil ikkje den ødelegge bilen på noe vis? Kvalitet og stabilitet, iforhold til hva? Hvor lenge den varer og, hva mener du med stabilitet? ALtså i denne contexten? Har ikkje klart å finne ein norsk butikk som selger for 50 kroner. Og ikkje intressert å bestille fra Ebay. Fekk du kjøpt den i Norge? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Jeg har hatt en Elm 327 som på den andre linken. Den er en kinakopi og ser ut som original. Du vil trenger et OBD program for å bruke dem. Kjøpt fra ebay for 100 kroner inklusive porto. Endret 18. oktober 2015 av Indian Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Man får hva man betaler for, enkelte av de billige klarer bare å lese motorkoder men ikke andre ting. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg er storfornøyd med min. Jeg bruker OBD Pro i en iPhone 6 og leser av feilkoder og sletter dem. Funker for min bruk. Jeg får lest av Hastighet, turtall, forbruk, temperaturer.... Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg er storfornøyd med min. Jeg bruker OBD Pro i en iPhone 6 og leser av feilkoder og sletter dem. Funker for min bruk. Jeg får lest av Hastighet, turtall, forbruk, temperaturer.... Hva bil kjører du? Og er det kun til motor feilkoder eller kan du bruke den til alle? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg er storfornøyd med min. Jeg bruker OBD Pro i en iPhone 6 og leser av feilkoder og sletter dem. Funker for min bruk. Jeg får lest av Hastighet, turtall, forbruk, temperaturer.... Hva bil kjører du? Og er det kun til motor feilkoder eller kan du bruke den til alle? Jeg kjører en 2002 VW Multivan. ELM 327 gir kun bluetooth forbindelse mellom bil og mobilen. Jeg har brukt OBD2 til å lese av feikoder i ABS-sensor, airbags, klima og motor. Jeg hadde kjøpt kun BT-enheten og kjøpt programware fra Google eller Apple Store. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Jeg er storfornøyd med min. Jeg bruker OBD Pro i en iPhone 6 og leser av feilkoder og sletter dem. Funker for min bruk. Jeg får lest av Hastighet, turtall, forbruk, temperaturer.... Hva bil kjører du? Og er det kun til motor feilkoder eller kan du bruke den til alle? Jeg kjører en 2002 VW Multivan. ELM 327 gir kun bluetooth forbindelse mellom bil og mobilen. Jeg har brukt OBD2 til å lese av feikoder i ABS-sensor, airbags, klima og motor. Jeg hadde kjøpt kun BT-enheten og kjøpt programware fra Google eller Apple Store. Hvilken programvare bruker du? Jeg har ikke fått til å lese ut ABS-signal via Torque, ellers er jeg godt fornøyd med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå