Fredrik N. Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 ned for landing (1) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Er det du som holder opp flyet? Veldig skarpt og fint, men ser man nøye etter så ser man at du flytter kamera med flyet slik at horisonten får litt bevegelsesuskarphet. Dette gjør ikke noe, for det virker naturlig. -Frode Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Hei Frode og takk for kommentaren. Som den amatør jeg er var dette et forsøk på panorering, men da (oppdaga jeg etterpå) stiller man ikke kamera på så kort lukkertid. 1/30 el 1/60 hadde sikkert fungert bedre. Jeg prøvde å følge flyet mens jeg fotograferte, men ved 1/500 ble litt fugl og fisk i grunn. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Hei Frode og takk for kommentaren. Som den amatør jeg er var dette et forsøk på panorering, men da (oppdaga jeg etterpå) stiller man ikke kamera på så kort lukkertid. 1/30 el 1/60 hadde sikkert fungert bedre. Jeg prøvde å følge flyet mens jeg fotograferte, men ved 1/500 ble litt fugl og fisk i grunn. Flyet ble veldig skarpt da! Og det ble slettes ikke dårlig. Husk også å slå av bildestabilisering, uten at jeg er helt sikker på om det ødelegger for panorering. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Artig med en nærmere titt på disse flyene som vi ser hver dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg