Trendy Monkey Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Trenger forsåvidt ikke kritikk på bildekvalitet... 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Trenger forsåvidt ikke kritikk på bildekvalitet... Da vet jeg ikke helt hva du vil ha kritikk på siden selve bildet ikke innehar en aha-faktor. Hovedmotivet er midtstilt, man ser heller ikke stoltheten til anden siden den har ryggen til og litt for mye fugleperspektiv for meg Hvis du bare ønsker og dele bilder uten å få kritikk kan du benytte deg av tek.no/bildekritikk. Lenke til kommentar
Trendy Monkey Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Trenger forsåvidt ikke kritikk på bildekvalitet... Da vet jeg ikke helt hva du vil ha kritikk på siden selve bildet ikke innehar en aha-faktor. Hovedmotivet er midtstilt, man ser heller ikke stoltheten til anden siden den har ryggen til og litt for mye fugleperspektiv for meg Hvis du bare ønsker og dele bilder uten å få kritikk kan du benytte deg av tek.no/bildekritikk. Ja, ok, jeg syns bare det var kult med en and som går på vannet. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Ja, ok, jeg syns bare det var kult med en and som går på vannet. Ser mer ut som en and som går på frosset vann(is)..... Endret 18. oktober 2015 av flageborg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå