Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan får jeg henne?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Det er en jente som jeg liker veldig godt, og som jeg er ganske sikker på er gjensidig. Var på et vorspiel i går, og da tok hun initiativ til å snakke, og jeg merket hun tok seg veldig ofte i håret og hadde litt usikkert blikk, noe som jeg tolker som en bekreftelse på at hun er interessert.

 

Vi har ikke snakket så VELDIG mye i lag, men vi har vært en del sammen og lært oss og kjenne.

 

Jeg er av den typen som ikke bruker for mye tid på jenter, de får heller bruke tid på meg hvis de er interessert. Noe av grunnen er at jeg har en del penger på bok, og jeg føler ikke for å jobbe for å få evt kjæreste.

 

Hun vet garantert at jeg har litt penger, men samtidig deler vi mye av de samme interessene (vi studerer ilag), vi er like gammel, og vi kommer veldig godt overens. Så mulig kjæreste for min del iallefall.

 

Problemet er at hun bor med en jeg har blitt kompis med, og de to har kjent hverandre i noen år. Jeg ble kjent med de to for ett par måneder siden.

 

De bor sammen, men er ikke kjærester, og begge sier tydelig at de bare er venner. Men han virker ganske interessert i henne, og ofrer garantert henne fremfor meg. Men så er det slik at de tilbringer ofte mye av tiden i lag, så hvis jeg sender en snapchat, så bruker jeg å sende til begge.....

 

Jeg vil ikke fucke opp kompisforholdet, og vil gjøre dette så smud som mulig uten å snakke med han om det i første omgang.

 

Hva skal jeg gjøre???

 

Trenger noen tips her, sist jeg var i et forhold var for 8 år siden og det var fiasko som jeg ikke fikk noen erfaring ut av.

 

Takk for all innspill :)



Anonymous poster hash: 38986...584
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snodig måte å uttrykke seg på. "jeg har så mye penger at jeg ikke gidder jobbe for å få en dame, det får de gjøre."

 

Ser du på deg selv som eksklusiv og enestående?

 

Kansje han ser etter den "golddigger" kvaliteten noen kvinner har :)

 

 

For øvrig ville jeg aldri prøvd meg på en kvinne som bor med en annen mann.

Lenke til kommentar

hvis hun er golddigger er det jo ingen vits i å lage en tråd om hvordan du skal få henne? inviter henne på en eksklusiv langhelg tur, burde koste ca 100k.... med fullbooking av restauranter, forestillinger, helikoptertur på dagtid og bra bord på eksklusive nattklubber osv. Kanskje gi henne 20k i lommepenger også og send henne inn på en dyr undertøysbutikk f.eks...  Da blir det dere to.

 

hvis hun ikke er gold digger kan du bare glemme henne, du høres ikke ut som en person en vanlige jente ville funnet tiltrekkende. 

Endret av Henrik2k
  • Liker 4
Lenke til kommentar

En måte å tolke det på kan jo være at siden TS har mye penger så er det ikke hans tap dersom noen jenter bestemmer seg for å ikke velge han fremfor noen andre, selv om TS ser på denne avgjørelsen som bullshit. Det er jentenes problem eller oppgave å innse dette, dette skal ikke TS trenge å legge noen innsats i. Dette er noe de smarte innser.

 

Med andre ord, dersom de tilsynelatende har valgt en annen person fremfor TS f.eks. fordi dette er en muskuløs alfamale, og da ikke har sett de mye bedre verdiene TS har, var dette en idiotjente som gikk for overfladiske verdier fremfor det smarte valget.

 

Når de da om en stund sliter med å få endene til å møtes i et forhold sammen med denne personen kan TS sitte der og kose seg med dette, vel vitende om at hvis jenta hadde valgt han hadde hun vært sikret en trygg tilværelse og blitt tatt vare på. I stedet sitter hun i fattigdom sammen med denne taperen hun valgte i stedet, og det blir på sett og vis hennes straff for valget hun tok. Nå er det da for sent, siden TS ikke lenger er interessert, det er i alle fall mye mer fristende å gni det inn enn å ta jenta tilbake. Eventuelt er det noen andre som har innsett hvor mye lurere det hadde vært å bli sammen med TS.



Anonymous poster hash: 4989f...e80
Lenke til kommentar

En måte å tolke det på kan jo være at siden TS har mye penger så er det ikke hans tap dersom noen jenter bestemmer seg for å ikke velge han fremfor noen andre, selv om TS ser på denne avgjørelsen som bullshit. Det er jentenes problem eller oppgave å innse dette, dette skal ikke TS trenge å legge noen innsats i. Dette er noe de smarte innser. Med andre ord, dersom de tilsynelatende har valgt en annen person fremfor TS f.eks. fordi dette er en muskuløs alfamale, og da ikke har sett de mye bedre verdiene TS har, var dette en idiotjente som gikk for overfladiske verdier fremfor det smarte valget. Når de da om en stund sliter med å få endene til å møtes i et forhold sammen med denne personen kan TS sitte der og kose seg med dette, vel vitende om at hvis jenta hadde valgt han hadde hun vært sikret en trygg tilværelse og blitt tatt vare på. I stedet sitter hun i fattigdom sammen med denne taperen hun valgte i stedet, og det blir på sett og vis hennes straff for valget hun tok. Nå er det da for sent, siden TS ikke lenger er interessert, det er i alle fall mye mer fristende å gni det inn enn å ta jenta tilbake. Eventuelt er det noen andre som har innsett hvor mye lurere det hadde vært å bli sammen med TS. Anonymous poster hash: 4989f...e80

Du går her utifra at de med mye penger er de mest spandable. Min erfaring er at de med mye penger ofte er svert redd for dem, siden litt av meningen med livet deres er å få mest mulig på bok. Pengene betyr ofte mer enn mye annet, som f.eks dama. For TS så virker erligtalt pengene til å være første prioritet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...