Fotoskrulla Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Skodjevika Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Forstår hvorfor du har tatt ut utsnitt i V1 versjon der dybde og detaljer kommer meget godt fram. Allikevel mener jeg V2 gir den beste seeropplevelsen. Flott utsnitt som vanlig fra deg, eller fint lys og ikke minst speiling. V3 glemmer jeg i denne forbindelse, faller igjennom ift. fargeversjon er min oppfatning. Vennlig hilsen Ragner 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Vakkert og fint speiling med tåke Vennlig hilsen Bahtiyar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Forstår hvorfor du har tatt ut utsnitt i V1 versjon der dybde og detaljer kommer meget godt fram. Allikevel mener jeg V2 gir den beste seeropplevelsen. Flott utsnitt som vanlig fra deg, eller fint lys og ikke minst speiling. V3 glemmer jeg i denne forbindelse, faller igjennom ift. fargeversjon er min oppfatning. Vennlig hilsen Ragner Vakkert og fint speiling med tåke Vennlig hilsen Bahtiyar Tusen takk for fine kommentarer! Alle tre versjonene er alkurat samme bildet, litt moro å se hvordan et bilde kan forandre seg med utsnitt og etterbehandling. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Lille speil på vannet der, fortell meg hvor i verden det vakrest er...... Ikke så mye som slår stille vann, noe du fint får frem her. Vakkert:-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Trollsk og fin stemning i bildene dine - vakkert er det V1 for meg hilsen Torhild 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Vakkert, fint lys, speiling, og lett dis som gir ekstra stemning..favoritten blir V2 Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Vakkert Helene! Er vel litt ening med Ragnar ang versjon, selv om hovedbildet var godt det også. Flott blåtone. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Klart og smukt ser det ud med det stille vand..fint motiv Helene :-) 1 Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Vakker klassisk speil løsning. Flott når bildet bringer budskapet så flott frem. mvh ibn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Lille speil på vannet der, fortell meg hvor i verden det vakrest er...... Ikke så mye som slår stille vann, noe du fint får frem her. Vakkert:-) Ikke godt å si hvor det er vakrest i verden Pål,men det har noe med hvor en til en hver tid befinner seg og hvordan man ser sine omgivelser. Noe vakkert finnes de fleste steder. Tusen takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Trollsk og fin stemning i bildene dine - vakkert er det V1 for meg hilsen Torhild Hjertelig takk for så koselig tilbakemelding! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Vakkert, fint lys, speiling, og lett dis som gir ekstra stemning..favoritten blir V2 Mvh Oddmund Hei Oddmund! Tusen takk for fin tilbakemelding! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Vakkert Helene! Er vel litt ening med Ragnar ang versjon, selv om hovedbildet var godt det også. Flott blåtone. Mvh Fredrik Tusen takk Fredrik! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Klart og smukt ser det ud med det stille vand..fint motiv Helene :-) Så hyggeligt at du likte mitt bilde! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Vakker klassisk speil løsning. Flott når bildet bringer budskapet så flott frem. mvh ibn Tusen hjertelig takk for de vennlige ord! Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Ojj, det fårn si. Kjempefine bilder. V2 synes jeg er best, men jeg liker bilder med mye i. I tillegg er bildet veldig symetrisk! -Frode 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Ojj, det fårn si. Kjempefine bilder. V2 synes jeg er best, men jeg liker bilder med mye i. I tillegg er bildet veldig symetrisk! -Frode Hei Frode! Hyggelig at du kommer innom og kommenterer. Mye fint fotovær her nå for tiden, eneste "feilen" er at det blir så tidlig mørkt. Rekker ikke så mye etter jobb lenger. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Ojj, det fårn si. Kjempefine bilder. V2 synes jeg er best, men jeg liker bilder med mye i. I tillegg er bildet veldig symetrisk! -Frode Hei Frode! Hyggelig at du kommer innom og kommenterer. Mye fint fotovær her nå for tiden, eneste "feilen" er at det blir så tidlig mørkt. Rekker ikke så mye etter jobb lenger. Her har det vært møkkavær i lang tid. I dag ble det en tur, men ble jaggu meg våt ja. Det ble mørkt klokka sju her i dag. Godt vi har helg en gang i uken! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 Ojj, det fårn si. Kjempefine bilder. V2 synes jeg er best, men jeg liker bilder med mye i. I tillegg er bildet veldig symetrisk! -Frode Hei Frode! Hyggelig at du kommer innom og kommenterer. Mye fint fotovær her nå for tiden, eneste "feilen" er at det blir så tidlig mørkt. Rekker ikke så mye etter jobb lenger. Her har det vært møkkavær i lang tid. I dag ble det en tur, men ble jaggu meg våt ja. Det ble mørkt klokka sju her i dag. Godt vi har helg en gang i uken! Ja, godt vi har helg, men skulle gjerne utvidet den med en dag... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg