Gå til innhold

Tips mot svetting under armene?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et lite svetteproblem. Jeg kan aldri gå med t-skjorte i frykt for gigantiske svetteflekker. Jeg lukter aldri ille, men jeg svetter bare mye. Litt på hendene, føttene og under armene. Jeg er alltid klam på de plassene. Men som sagt så lukter det ingenting nesten så det er ikke problemet.

 

Jeg har prøvd noe som heter aliminumklorid, men det fungerte dårlig. Jeg smører alltid deodorant på kvelden før.

 

Noen som har tips? Det er hovedsakelig under armene som er problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nekter å tro at aluminiumklorid fungerte dårlig?  :ohmy:

 

Koster ca 180 kroner på apoteket. Hvis du f. eks skal ut til helgen, så smører du det under armene på fredagen.. og du må ha på i flere timer. (Gjerne ta det på når du legger deg, selv om det kan ødelegge nattesøvnen din med tanke på hvor mye det klør) Neste morgen vasker du deg under armene og vips.. så unngår du å svette de neste 2-3-4 dagene. Dette skal da fungere for hver enkelt? 

 

Hvis det seriøst ikke fungerer for deg, så ta deg en tur på apoteket og spør etter noe enda "sterkere". En kamerat av meg hadde noe som var sterkere og det gjorde at han ikke trengte å bekymre seg for svetteflekker under armene på en hel uke. 

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Kommer i perioder hos meg også.

 

Pleier vanligvis å dusje på kvelden, men i disse periodene prøver jeg å dusje på morgenen, med kaldt vann på slutten av dusjen.

Tørker meg så god jeg kan, har opp døra til badet og venter med å kle på meg så lenge jeg kan.

Tusler rundt og spiser i bokseren, føler at kroppen får avkjølt seg på den måten, og føler at det gjør at jeg svetter mindre den dagen.

 

Men mistenker at det kan være innbilt også, og at dette med svetten kommer av stress, hormoner e.l. først og fremst.

Lenke til kommentar

Kommer i perioder hos meg også.

 

Pleier vanligvis å dusje på kvelden, men i disse periodene prøver jeg å dusje på morgenen, med kaldt vann på slutten av dusjen.

Tørker meg så god jeg kan, har opp døra til badet og venter med å kle på meg så lenge jeg kan.

Tusler rundt og spiser i bokseren, føler at kroppen får avkjølt seg på den måten, og føler at det gjør at jeg svetter mindre den dagen.

 

Men mistenker at det kan være innbilt også, og at dette med svetten kommer av stress, hormoner e.l. først og fremst.

Et tips: Kjøp stor gulvvifte, bruk den, og lukk opp vinduet ^^ Kjøler ned kropp på null komma niks.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Hei!

 

Jeg har et lite svetteproblem. Jeg kan aldri gå med t-skjorte i frykt for gigantiske svetteflekker. Jeg lukter aldri ille, men jeg svetter bare mye. Litt på hendene, føttene og under armene. Jeg er alltid klam på de plassene. Men som sagt så lukter det ingenting nesten så det er ikke problemet.

 

Jeg har prøvd noe som heter aliminumklorid, men det fungerte dårlig. Jeg smører alltid deodorant på kvelden før.

 

Noen som har tips? Det er hovedsakelig under armene som er problemet.

BRUK POLYESTER T-SKJORTER!!

 

«herregud jeg svetter, må være unormalt»

 

«jeg vil heller få alzheimer av aluminium i deodorant enn å svette»

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...