Mariabella Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Hei, jeg kjørte fra Bergen til Oslo (natt til søndag) og det var helt mørkt, og på veien så jeg plutselig en bil bak meg, ganske stor bil (Chrystler type) med fjernlys på taket, som kjørte bak meg, som nærmet seg bilen min, og forbikjørte bilen min. Etter å ha kjørt ca. 100 meter så bråstoppet bilen, mitt på landevei i mørket, og jeg skjønte ikke hva som feilet vedkommende, så jeg senket farten og forbikjørte den bilen uten å stoppe. Så tok den bilen på fjernlys i full styrke slik at jeg skulle bli blend, og begynte å kjøre etter meg, den kjørte veldig fort og neste tett på min bil. Etter det ble jeg veldig redd, og gasset på farten, og prøvde å kjøre veldig fort, jeg kjørte så fort jeg kunne for å komme unna den bilen, og etter å ha kjørt så fort jeg kunne så klarte jeg å komme unna den bilen. Jeg skjønte ikke hva som feilet sjåføren i den bilen, men det var utrolig ubehagelig opplevelse, og lurer på om noen har erfart liknende? Personen må være full? Psykisk ustabil? Seriemorder? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Kanskje sjåføren meinte du hadde gjort noko dumt den tida h*n låg bak deg. Forstår at det er fort for å trø gasspedalen litt lengre ned av sånt, men det er betre om du heller senkar farten, eventuelt stoppar opp eller køyrer av veien for å bli kvitt bilen. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Du slo ikke av fjernlys når han kjørte forbi deg? Lenke til kommentar
Mariabella Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Hvorfor skulle jeg ha på fjernlys når en stor bil (SUV) med ekstra fjernlys lyser veien for meg? Sikkert en psykopat, som var full, for ingen brå bremser og stopper midt i riksveien midt på natta, må være en komplett idiot som var ute etter bråk. Jeg ville aldri ha stoppet, for man vet ikke om han hadde hagle eller noe slikt, og det er ikke sikkert om hvem personen bak er der. Mange psykopater som er ute på veiene.... Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Jepp, definitivt seriemorder det her. 5 Lenke til kommentar
Trouble Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Hei, jeg kjørte fra Bergen til Oslo (natt til søndag) og det var helt mørkt, og på veien så jeg plutselig en bil bak meg, ganske stor bil (Chrystler type) med fjernlys på taket, som kjørte bak meg, som nærmet seg bilen min, og forbikjørte bilen min. Etter å ha kjørt ca. 100 meter så bråstoppet bilen, mitt på landevei i mørket, og jeg skjønte ikke hva som feilet vedkommende, så jeg senket farten og forbikjørte den bilen uten å stoppe. Så tok den bilen på fjernlys i full styrke slik at jeg skulle bli blend, og begynte å kjøre etter meg, den kjørte veldig fort og neste tett på min bil. Etter det ble jeg veldig redd, og gasset på farten, og prøvde å kjøre veldig fort, jeg kjørte så fort jeg kunne for å komme unna den bilen, og etter å ha kjørt så fort jeg kunne så klarte jeg å komme unna den bilen. Jeg skjønte ikke hva som feilet sjåføren i den bilen, men det var utrolig ubehagelig opplevelse, og lurer på om noen har erfart liknende? Personen må være full? Psykisk ustabil? Seriemorder? Sånn her Chrysler? Neste gang bør du bare fortsette som vanlig, kjør forsvarlig og ring etter hjelp hvis du mener du er i fare. (Og ikke ligge 25 under fartsgrensa med tåkelys bak på og fjernlys foran). Endret 18. oktober 2015 av Trouble Lenke til kommentar
Mariabella Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 Det var noe liknende som denne: http://www.resimsakla.com/data/media/34/nissan25mi_jeep.jpg Jeg lå ikke 25 under fartsgrense med tåkelys bak på og fjernlys foran. Hei, jeg kjørte fra Bergen til Oslo (natt til søndag) og det var helt mørkt, og på veien så jeg plutselig en bil bak meg, ganske stor bil (Chrystler type) med fjernlys på taket, som kjørte bak meg, som nærmet seg bilen min, og forbikjørte bilen min. Etter å ha kjørt ca. 100 meter så bråstoppet bilen, mitt på landevei i mørket, og jeg skjønte ikke hva som feilet vedkommende, så jeg senket farten og forbikjørte den bilen uten å stoppe. Så tok den bilen på fjernlys i full styrke slik at jeg skulle bli blend, og begynte å kjøre etter meg, den kjørte veldig fort og neste tett på min bil. Etter det ble jeg veldig redd, og gasset på farten, og prøvde å kjøre veldig fort, jeg kjørte så fort jeg kunne for å komme unna den bilen, og etter å ha kjørt så fort jeg kunne så klarte jeg å komme unna den bilen. Jeg skjønte ikke hva som feilet sjåføren i den bilen, men det var utrolig ubehagelig opplevelse, og lurer på om noen har erfart liknende? Personen må være full? Psykisk ustabil? Seriemorder? Sånn her Chrysler? Neste gang bør du bare fortsette som vanlig, kjør forsvarlig og ring etter hjelp hvis du mener du er i fare. (Og ikke ligge 25 under fartsgrensa med tåkelys bak på og fjernlys foran). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå