Gå til innhold

Ferdigrøyk vs rullings - styrke?

NoraCeline-00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel strengt tatt ikkje heilt sant, men ferdigsigarettane har langt tørrare tobakk, og det må det nesten vere skal en kunne klare å komprimere såpass mykje tobakk inn i røret.

Prøv å lag winnertip utav heilt fersk tobakk. Ein vil slite med trekken, altså å rett og slett holde fyr i gloa.

Lenke til kommentar

Etter noe dager med bare rullings merker jeg at jeg liker det veldig godt! Lettvint med ferdigrøyk når man skal ta en kjapp røyk, men veldig kos å rulle, og røyke tjukke og gode rullingser! Også smaker det mer! ? Blir heller ikke så tørr i halsen når man røyker mye rullings, i forhold til mye ferdigrøyk!

Men... Blir av en eller annen grunn mye mer gul på fingrene når jeg røyker rullings...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Rullings har jo ikke filtre som ferdigrulla Prince etc, så da røyker man rett på tobakken. Dette vil vel også bidra til mer smak siden man går rett på råvare. Er jo bare å sjekke nikotin mg på pakka opp mot en pakke med ferdigrullede.

Får kjøpt pakke med kun filtre som man kan bruke. Vil også anbefale å kjøpe OCB papir, de små. Brenner mye saktere og smaker bedre.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Rullings har jo ikke filtre som ferdigrulla Prince etc, så da røyker man rett på tobakken. Dette vil vel også bidra til mer smak siden man går rett på råvare. Er jo bare å sjekke nikotin mg på pakka opp mot en pakke med ferdigrullede.

Får kjøpt pakke med kun filtre som man kan bruke. Vil også anbefale å kjøpe OCB papir, de små. Brenner mye saktere og smaker bedre.

Hvorfor kjøpe filter når man røyker rullings? Hva er poenget med det? Får vel best smak og virkning av røyken om man røyker uten filter?

Lenke til kommentar

Det om det er rart for en jente kommer vel an på person til person?

Min mening er at det ser lit trashy ut.

Hvorfor det? Mener du det er mindre rart på noen jenter enn andre? Hvordan da?

Jeg er ei jente som liker å gå fint kledd og sminke meg, er vel litt "bærte"... Jeg røyker mye, og skammer meg ikke over det! Og jeg syns rullings smaker godt, også er det billigere enn ferdigrøyk, derfor røyker jeg rullings innimellom! Er det rart?

Lenke til kommentar

Det om det er rart for en jente kommer vel an på person til person?

Min mening er at det ser lit trashy ut.

Hvorfor det? Mener du det er mindre rart på noen jenter enn andre? Hvordan da?

Jeg er ei jente som liker å gå fint kledd og sminke meg, er vel litt "bærte"... Jeg røyker mye, og skammer meg ikke over det! Og jeg syns rullings smaker godt, også er det billigere enn ferdigrøyk, derfor røyker jeg rullings innimellom! Er det rart?

Nei, er ikke mindre rart på noen jenter en andre, kommer som sagt an på person til person.

Greit nok at du kler deg fint og sminker deg, du kan røyke så mye du vil uten at jeg bryr meg. Men min personlige mening er at jenter som røyker er lite tiltrekkende. Du skal ikke bry deg om hva andre mener, gjør som du vil. 

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpe filter når man røyker rullings? Hva er poenget med det? Får vel best smak og virkning av røyken om man røyker uten filter?

Synes smaken er best med filter. Sparer også en del tobakk på det, da man kan røyke alt.

Endret av Shi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...