Rita Synnøve Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Røros Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Fint at vi tar vare på gamle bygninger og historie i Norge. Fint dokumentert! Fin komposisjon. -Frode Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Fint og illustrerende bilde av de mange verneverdige bygninger i Røros by. Har (som du kanskje har sett ) lagt inn mange bilder fra Røros distriktet, men ikke fra dette partiet i byen. Tror dette er fra området mot Flanderborg. Korriger meg dersom jeg tar feil. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rita Synnøve Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Fint og illustrerende bilde av de mange verneverdige bygninger i Røros by. Har (som du kanskje har sett ) lagt inn mange bilder fra Røros distriktet, men ikke fra dette partiet i byen. Tror dette er fra området mot Flanderborg. Korriger meg dersom jeg tar feil. Vennlig hilsen Ragnar Hei.Ja det stemmer dette er mot Flanderborg. Og takk for fin tilbakemelding. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Supert bilde der både farger og skarphet er veldig flott, synes jeg. Liker! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Gater er fine når man vil ha dybde. Virkelig fint å se hvordan sterke farger klinger sammen, og frisker opp miljøet, som her. Velkomponert bilde. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Flott og godt fotografert gatemiljø fra Røros, herlig fargebruk på de gamle trehusene Mvh Oddmund Endret 18. oktober 2015 av okjo Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 En vakker innbydende gate. I hvert fall slik fotografen presenterer den. Et bra bilde fra et godt valg standpunkt. mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg