Gå til innhold

Arkitektur 513 =_MG_4515

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt forskjellig byggestiler her ja. Fine fargekontraster og linjer. Jeg ville kanskje ha kuttet rett under mønet til høyre og kanskje vridd bildet litt med klokka. Lurer litt på hvorfor treverk er så populært byggemateriale i Norge, men er sikkert av historiske årsaker, og pris kanskje?

Jeg er nå glad jeg i det heletatt får besøk på mine bilder, men jeg forstår deg godt! Men en ting kanskje å ikke være så flink å kommentere hos andre, men å ikke takke for kommentarer...

-Frode

Lenke til kommentar

Litt forskjellig byggestiler her ja. Fine fargekontraster og linjer. Jeg ville kanskje ha kuttet rett under mønet til høyre og kanskje vridd bildet litt med klokka. Lurer litt på hvorfor treverk er så populært byggemateriale i Norge, men er sikkert av historiske årsaker, og pris kanskje?

Jeg er nå glad jeg i det heletatt får besøk på mine bilder, men jeg forstår deg godt! Men en ting kanskje å ikke være så flink å kommentere hos andre, men å ikke takke for kommentarer...

-Frode

PÅ Fotosidan.se hvor jeg også har kto. står det at istedenfor å takke for kommentar så skal man heller skrive en kommentar tilbake.

På en amerikansk, muligens kanadisk side jeg brukte litt ble du kasta ut eller hvertfall blokkert hvis du ikke skreiv mints 3 kommentarer for hvert bilde du postet.

Roar

Lenke til kommentar

-Frode

PÅ Fotosidan.se hvor jeg også har kto. står det at istedenfor å takke for kommentar så skal man heller skrive en kommentar tilbake.

På en amerikansk, muligens kanadisk side jeg brukte litt ble du kasta ut eller hvertfall blokkert hvis du ikke skreiv mints 3 kommentarer for hvert bilde du postet.

Roar

Jeg synes det er viktig å takke for at folk bruker tid på å kommentere. Man trenger ikke å takke hvert enkelt innlegg, men takke til slutt når det har gått noen dager. At det er et krav til kommentering på andre bilder når man legger ut et selv er jeg helt enig i, men det er veldig vanskelig å gjennomføre blokkering. Tror heller man kunne ha låst muligheten til å legge ut et nytt bilde før man hadde kommentert f.eks. tre andre bilder. Jeg for min del kunne tenkt meg også at folk "rakket" litt ned på bildene mine. Kommet med konkrete forslag til forbedringer. Jeg er jo her for å lære. Noen få gjør jo det også. Men jeg har jo også prøvd å gjøre det, men da blir det fort missforstått, så det er jeg veldig forsiktig med selv. Føler kanskje det kunne vært mer bildekritikk, og litt mindre bildeskryt. Jeg for min del tåler også de konstruktive kommentarene. Bra du tar dette opp.

-Frode

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor dette er, bortsett fra at det i hvert fall ikke er fra Røros. Det spiller da heller ikke noen rolle.

Fin illustrasjon av noe forskjelligartet bygningsmasse, og med "spredning" også fargemessig. Som du vet så støtter jeg din tanke om at det for hvert bilde som legges inn, bør resultere i minst tre kommentarer til andres bidrag, men som ikke nødvendigvis må være kommentar tilbake til de som har kommentar til mine egne innlagte bilder.

(Litt knotete skrevet, men du forstår vel hva jeg mener)

Skj

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor dette er, bortsett fra at det i hvert fall ikke er fra Røros. Det spiller da heller ikke noen rolle.

Fin illustrasjon av noe forskjelligartet bygningsmasse, og med "spredning" også fargemessig. Som du vet så støtter jeg din tanke om at det for hvert bilde som legges inn, bør resultere i minst tre kommentarer til andres bidrag, men som ikke nødvendigvis må være kommentar tilbake til de som har kommentar til mine egne innlagte bilder.

(Litt knotete skrevet, men du forstår vel hva jeg mener)

Skj

Jeg tror dette hører til Rodeløkka. Ligger rett ved gode gamle Freia sjokoladefabrikk hvor jeg også tok et par knips.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Et eksempel på at byen kan være mer fargerik enn vi først legger merke til....

Fin inndeling av fasadene her, som varierer både i utførelse og farger. Nesten som om det er 3 epoker her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...