AnonymDiskusjon Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Merker at jeg er i ferd med å miste grepet. Det er en blanding av kjempet meg gjennom flere år med depresjon, angst , ting som har skjedd og livvsituasjonen (jobb, økonomi og utdanning har alt endt i grøfta) . Vil egentligt ikke si at jeg er så deprimert lengre. Mer kald, ingenting biter på, uredd.. men fra tid til annen litt ustabil (oversharing, nesten manisk, stresser, angst, smålig paranoid ++) Klarer ikke se at det kan bli no bra fremtid... Anonymous poster hash: b3930...f2e Lenke til kommentar
h33t Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 hvis du går til lege og sier det du har sagt her. henviser legen deg garantert til en psyk, men det kan være litt ventetid. du kan finne en privat. men dette koster jo litt penger ellers så har kommunen du bor i et tilbud tror jeg. 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Det er flere plasser du kan lete. http://www.frittsykehusvalg.no/start/ https://helfo.no/Sider/Psykologer-og-legespesialister-med-avtale-.aspx Her er mye det samme, men ordnet på en litt annen måte: http://www.psykologforeningen.no/Fag-og-profesjon/For-pasienter-og-paaroerende/Finn-en-psykolog Om du tenker på en psykolog uten drifteavtale (frikortordning) så står de aller fleste på Gulesider.no. Da trenger du ikke gå via legen din, men timeprisen er ofte svært høy, den begynner på 1.000,- pr time. Det sier seg selv at mange ikke har råd til et slikt tilbud. Det kan være et kvalitetstegn at det er en viss ventetid på å få time. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 Ser rett og slett ikke positivt på fremtiden min. Utdanning har gått til til helvete, økonomien er gått fra dårlig til værst , jobbsituasjonen har bare gått nedover. Psyken er blitt bedre etter mange år med depresjon og selvmordstanker, men nå er det mer fordi jeg ikke orker å kjempe lengre. Lei av å ikke vite hva jeg vil jobbe med, lei av å henge etter økonomisk, lei av å kun ha hatt motgang de siste årene hvor ting har bare gått fra værre til værst Eneste som kan redde meg er enten å vinne i lotto eller finne opp no som slår ann. Streve meg gjennom en dårlig betalt jobb vil ta altfor lang tid før jeg får ting på stell. Har ikke penger eller mulighet til lån for å ta så mye som en trucklapp engang, og sliter med å finne en jobb jeg virkelig kan trives i/ få riktige utfordringer i. Har ikke hatt en ferie på 5 år som har vært lengre en 1 uke. Har lyst å en dag kunne kjøpe hus og stifte familie. Men ikke med den økonomien og jobbsituasjonen jeg er i nå... Anonymous poster hash: b3930...f2e Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Sikkert ikke dumt med en psykolog som ryddehjelp, men hvis problemene dine grunnleggende sett er økonomiske og kommer av manglende jobb, så er det vel der innsatsen må settes. Det kan i så fall være at du trenger bistand fra nav i så måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå