Espen Jansen Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Unravel går i strupen på Limbo med slående vakre omgivelser og hyppige dødsfall.SNIKTITT: Spennende indieyndling fra dypt i de svenske skoger Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Hmm... dette så meget spennende ut. 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Ikke hørt om spillet før nå, men etter å ha lest artikkelen og sjekket traileren ble jeg interessert. Både Limbo og Littlebigplanet var storartede spill, og jeg takker derfor ikke nei til noe lignende.Får håpe det lever opp til forventingene! Endret 18. oktober 2015 av Sidious 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg trodde et lite øyeblikk at livsfarlig var bokstavelig ment. Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 (endret) Blir det ikke feil å kalle det "indie" når det utgis av EA? Eller er det i dette tilfellet bare referert til utvikleren? Edit: forresten kommer det ikke til PC også? Endret 25. oktober 2015 av Yamarin415 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå