acopaco Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Hei! Jeg spilte ofte Pokemon på Game Boy Advance da jeg var mindre, noe det hadde vært gøy å prøve igjen. Har bare Pokemon Ruby selv, da jeg lånte de andre spillene av kompiser. Tenkte å kjøpe Pokemon FireRed på Ebay, men er litt usikker på om spillene vil fungere på min Game Boy DS (siden den er europeisk). Er det samme system på Nintendo DS som på Nintendo 64 (altså at spill kjøpt i f.eks. USA ikke vil fungere på spillkonsoller kjøpt i Europa)? Ser at de fleste selger kopier (spill merket med "E"), men er det noen forskjell på disse og de originale spillene?PS: Man blir aldri for gammel for Pokemon! Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Nintendo Ds er helt regionsfri både på ds og gameboy advance spill så det er ingen problemer med og spille amerikanske spill på en europisk maskin. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Jeg prøvde igjen. Hater Snorlax.. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 DS er sonefri, 3DS er sonelåst. Men 3DS har også de fleste Pokemon-spillene på eShop. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Har sinnssykt lyst til å spille pokemon selv. Hadde pokemon blue, det første som kom, til den gode gamle svart-hvitt gameboyen. Veit ikke om kona hadde blitt spesielt imponert om gubben på 29 hadde begynt å spille pokemon nå. Kunne jo spilt i smug under dyna...? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Gubben på 29? Jeg er 38 og storkoser meg med spill. Spiller riktignok ikke Pokemon, men Digimon på PS4 er vel nært nok. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Har sinnssykt lyst til å spille pokemon selv. Hadde pokemon blue, det første som kom, til den gode gamle svart-hvitt gameboyen. Veit ikke om kona hadde blitt spesielt imponert om gubben på 29 hadde begynt å spille pokemon nå. Kunne jo spilt i smug under dyna...? Å spille pokemon er akkurat like "teit" som å spille et hvilket som helst annet spill Lenke til kommentar
zawyer9k Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Denne passer kanskje her? 2 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Denne passer kanskje her? Hahahhahahahah, thumbs up for den der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå