anfar Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Noen som vet hvor jeg får kjøpt synk kabel mellom elinchrom blitzen og kamera mitt? Må ha minst 5m. Fant på ebay, men skulle helst hatt en norsk butikk eller noe så jeg fikk den litt raskt. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Noen som vet hvor jeg får kjøpt synk kabel mellom elinchrom blitzen og kamera mitt? Må ha minst 5m. Fant på ebay, men skulle helst hatt en norsk butikk eller noe så jeg fikk den litt raskt. Hvorfor ikke bruke trådløst? Hvis du helst vil ha kabel.....så har jeg liggende flere pakker med ubrukte triggerkabler til mine Elinchrom......bor du langt fra Oslo? Lenke til kommentar
anfar Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Skulle gjerne brukt tråløst, men budsjettet er ikke stort nok foreløpig. Bor i Stavanger. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Hva er budsjettet egentlig, forskjellen fra en butikkjøpt PC-synckabel til et godt og stabilt trådløst system fra f.eks Phottix er ikke ekstremt stor imho - spesielt ikke om man tar med i beregningen for mye mindre hassle det er med noe uten tråd Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Hvilken blits-modell fra Elinchrom benytter du? Endret 18. oktober 2015 av flageborg Lenke til kommentar
anfar Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 budsjettet er minst mulig i første omgang. Skal ta noen studio portrett og gruppe bilder de nærmeste ukene. Må ha en kalbel til da. Så tenkte jeg å kjøpe pocket wizard etter hvert. Har lett litt på nett etter kabel, men finner bare uten gjenger. Vil helst kunne låse fast kabel i kamera. Lenke til kommentar
anfar Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Hvilken blits-modell fra Elinchrom benytter du? Jeg bruker Style FX 400 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Denne kan anbefales... http://www.scandinavianphoto.no/produkt/10721120/elinchrom/skyport-univ-radiosynk-set-el-19357 Lenke til kommentar
anfar Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Denne kan anbefales... http://www.scandinavianphoto.no/produkt/10721120/elinchrom/skyport-univ-radiosynk-set-el-19357 Hvordan er den i forhold til pocket wizard? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Denne kan anbefales... http://www.scandinavianphoto.no/produkt/10721120/elinchrom/skyport-univ-radiosynk-set-el-19357 Hvordan er den i forhold til pocket wizard? Har blitser fra Elinchrom både med innebygget trigger og det kit'et som jeg lenket til....og det virker bare hver gang. For min del er det en viktig faktor.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå