Gå til innhold

Slik kan du bruke «3D Touch» på eldre iPhone-telefoner

Anbefalte innlegg

Og folk sa at mye av det 3D touch bringer ikke kunne implementeres på eksisterende iPhoner. At det var en helt ny type input, som muliggjorde alt dette. Greit å få et bevis for de som tvilte på at dette var umulig. Greit for folk som vil ha dette, men ikke ta den ekstra kostnaden med å oppgradere også, selv om det ikke er fullverdig.

Troller du eller var du seriøs?

Hvilken del anser du som "troll", forklar?

Jeg forventet vel litt for mye når jeg antok at når folk fikk se dette i levende live så ville de tro det var mulig. Det er åpenbart fortsatt helt umulig, selv om det er en YT video som viser det. Sikkert fake-video.... 

Det at du ikke kan se at innlegget mitt var seriøst eller ikke forteller mer om deg enn meg.

Det er utrolig at selv når Apple med vilje ikke gir eldre modeller ny software for at de skal kjøpe den nye telefonen, så forsvarer folk Apple og mener det er helt umulig for dem å klare det. Selv om jailbreakere brukte et par uker på det. Jeg forstår hvorfor Apple gjør det, og ethvert selskap ville gjort det samme. Det gjør det ikke mindre kritikkverdig av den grunn, med mindre man er av typen som bare lovpriser det selskapet man liker. Åpenbart er (Forsvare yndlingsseslakp > brukeropplevelse) for mange her. Det er bare en person som faktisk var ute etter å lese hva jeg skrev, og det jeg skrev stemmer, og det er BEVIST i artikkelen. Alle andre var altså opptatt av den andre delen her.......

Kikket på videoen nå og de har altså laget en funksjon for å swipe frem en meny på ikonene. Dette har absolutt ingenting med 3D-Touch å gjøre og jeg skjønner veldig godt at Apple ikke har implementert en slik funksjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og folk sa at mye av det 3D touch bringer ikke kunne implementeres på eksisterende iPhoner. At det var en helt ny type input, som muliggjorde alt dette. Greit å få et bevis for de som tvilte på at dette var umulig. Greit for folk som vil ha dette, men ikke ta den ekstra kostnaden med å oppgradere også, selv om det ikke er fullverdig.

herregud
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har slettet personangrep fra tråden. Vennligst vær snille og greit med hverandre. Hvis noen føler seg trakassert eller mobbet ser vi helst at dette rapporteres slik at vi får luket det bort fra forumet. å Svare på slikt i en tråd kan gjøre ting verre.

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

http://itavisen.no/2015/10/22/apple-matte-begrense-3d-touch/

Utvikleren og sier at funksjonene som 3D touch skal kunne brukes uten 3D touch, og at de begrenset det til det. Egentlig litt merkelig siden de faktisk ikke har implementert dette enheter da....

Vær litt tålmodig nå, så kommer det til en Android-enhet også. Det er flott teknologi med massevis av spennende potensiale, så du kan glede deg...:-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...