makmarian Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Jeg pleier av å til og drikke energi drikk (kalori fri) før trening, og det fungerer bra. Men tenkte å bytte til koffein piller siden det er mye billigere. Er koffein piller trygt å bruke? Hvor mye skal jeg bruke før trening? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Går helt fint. Begynn med 200mg og prøv deg frem til din toleranse for koffein. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Ikke forvent for mye av koffein dog, det er ikke magisk... Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Jeg pleier av å til og drikke energi drikk (kalori fri) før trening, og det fungerer bra. Men tenkte å bytte til koffein piller siden det er mye billigere. Er koffein piller trygt å bruke? Hvor mye skal jeg bruke før trening? Det som jeg har merket er at tab går strålende fram til 18 tiden og så går jeg på en kjempesmell. Så går det bort igjen i 20-tiden (for meg i hvert fall). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå