Ragnar Skj Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Tur på Bragernesåsen Drammen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Veldig fin serie, Ragnar! Var vel noen som sa at tåke er en fotografs beste venn. Her velger jeg sånn umiddelbart V1 og V3, stemningfulle og flotte begge to. Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Fantastisk fine bilder med tåke Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Flott serie, syns både bygningene og naturen rundt kler tåkestemningen her. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Fin bildeserie Ragnar. Dere hadde det som plommen i egget der! -Frode Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Veldig fin serie, Ragnar! Var vel noen som sa at tåke er en fotografs beste venn. Her velger jeg sånn umiddelbart V1 og V3, stemningfulle og flotte begge to. Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Fantastisk fine bilder med tåke Vennlig hilsen Bahtiyar Takk for hyggelig tilbakemelding ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Flott serie, syns både bygningene og naturen rundt kler tåkestemningen her. Mvh Oddmund Var usikker om dette ville falle i smak, hyggelig at noen synes det, så takk for din kommentar til billedserien. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Fin serie der det siste blir mer å anse som et familiebilde. Ellers nekter jeg å velge noen favoritt. Legger bare til at uten tåka hadde ikke disse bildene blitt det samme. Den gir faktisk litt ekstra til bildene. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Fin bildeserie Ragnar. Dere hadde det som plommen i egget der! -Frode Joda, fin og opplevelsesrik tur. Men råkaldt var det, ca + 2 g og vanter var godt å ha på hendene. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Fin serie der det siste blir mer å anse som et familiebilde. Ellers nekter jeg å velge noen favoritt. Legger bare til at uten tåka hadde ikke disse bildene blitt det samme. Den gir faktisk litt ekstra til bildene. Roar V5 kunne nok vært utelatt, men tok det med som en tråd/avslutning på den litt råkalde turen (ca 2 g) Uten tåke, ingen bilder lagt inn på Bildekritikken, så der har du også helt rett. Takk for din presise kommentar til serien Roar. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg