Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

kjøpt audio technica ath-m50x ingen lyd.

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hvis du må bruke adapter er du muligens i feil hull. Se om du kan sette den i headphones om du har en slik utgang. Line-out pleier ikke å være særlig høy for volum, og disse hodetelefonene er lettdrevet, så de burde funke bra hvis lydkortet ditt og innstillingene i software er riktige. For å være helt herlig skjønner jeg ikke hva godt adapteret kan gjøre. Det er vel en splitter som konverterer en multiinngang med mic input og headphone output til to separate minijack-plugger. Det burde gi eksakt samme lydnivå teknisk sett.

Lenke til kommentar

Litt gammel tråd. Men du har gått inn og byttet output til den utgangen på lydkortet?

Er du forresten fornøyd når du først får lyd?

Jeg har sett litt på de og vurdere å kjøpe de for ca 1300 på CDON.

Dette er en hodetelefon med svært god lyd som er verdt prisen. Den klemmer ganske godt rundt hodet fordi den er designet for å være isolerende, så den er ikke super-komfortabel, men greit nok for de fleste.

Lenke til kommentar

Litt gammel tråd. Men du har gått inn og byttet output til den utgangen på lydkortet?

Er du forresten fornøyd når du først får lyd?

Jeg har sett litt på de og vurdere å kjøpe de for ca 1300 på CDON.

Dette er en hodetelefon med svært god lyd som er verdt prisen. Den klemmer ganske godt rundt hodet fordi den er designet for å være isolerende, så den er ikke super-komfortabel, men greit nok for de fleste.

De eneste hodetelefonene jeg har brukt er turtle beach ear force z6 og jeg var ikke så veldig fornøyd med de. Vil heller ikke ha et "gaming headset" men heller en som fokusere på bedre lyd og lignende.

Lenke til kommentar

De eneste hodetelefonene jeg har brukt er turtle beach ear force z6 og jeg var ikke så veldig fornøyd med de. Vil heller ikke ha et "gaming headset" men heller en som fokusere på bedre lyd og lignende.

Det lille jeg har testet av headset fra den kanten har hatt en veldig hard og boksete lyd. Bruker du M50X sammen med siste ModMic er det en helt annen opplevelse. Kvalitet tvers igjennom.

Lenke til kommentar

Det lille jeg har testet av headset fra den kanten har hatt en veldig hard og boksete lyd. Bruker du M50X sammen med siste ModMic er det en helt annen opplevelse. Kvalitet tvers igjennom.

Takk for tipset. Har ikke behov for en mic så det går nok greit. Vil bare ha god lyd når jeg hører på musikk og filmer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...