jorgen1989 Skrevet 17. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2015 Hei! Har kjøpt audio technica ath-m50x, men får ikke lyd ved å sette den direkte inn i lydkortet på pcen, bruker derfor steelseries sin lydovergang som da gir lyd. Synes selv at lyden er lav da, prøver å finne drivere for å laste ned men finner ingen? Noen som har peiling? på forhånd takk Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 Litt gammel tråd. Men du har gått inn og byttet output til den utgangen på lydkortet? Er du forresten fornøyd når du først får lyd?Jeg har sett litt på de og vurdere å kjøpe de for ca 1300 på CDON. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2015 Hvis du må bruke adapter er du muligens i feil hull. Se om du kan sette den i headphones om du har en slik utgang. Line-out pleier ikke å være særlig høy for volum, og disse hodetelefonene er lettdrevet, så de burde funke bra hvis lydkortet ditt og innstillingene i software er riktige. For å være helt herlig skjønner jeg ikke hva godt adapteret kan gjøre. Det er vel en splitter som konverterer en multiinngang med mic input og headphone output til to separate minijack-plugger. Det burde gi eksakt samme lydnivå teknisk sett. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2015 Litt gammel tråd. Men du har gått inn og byttet output til den utgangen på lydkortet? Er du forresten fornøyd når du først får lyd? Jeg har sett litt på de og vurdere å kjøpe de for ca 1300 på CDON. Dette er en hodetelefon med svært god lyd som er verdt prisen. Den klemmer ganske godt rundt hodet fordi den er designet for å være isolerende, så den er ikke super-komfortabel, men greit nok for de fleste. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Litt gammel tråd. Men du har gått inn og byttet output til den utgangen på lydkortet? Er du forresten fornøyd når du først får lyd? Jeg har sett litt på de og vurdere å kjøpe de for ca 1300 på CDON. Dette er en hodetelefon med svært god lyd som er verdt prisen. Den klemmer ganske godt rundt hodet fordi den er designet for å være isolerende, så den er ikke super-komfortabel, men greit nok for de fleste. De eneste hodetelefonene jeg har brukt er turtle beach ear force z6 og jeg var ikke så veldig fornøyd med de. Vil heller ikke ha et "gaming headset" men heller en som fokusere på bedre lyd og lignende. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 De eneste hodetelefonene jeg har brukt er turtle beach ear force z6 og jeg var ikke så veldig fornøyd med de. Vil heller ikke ha et "gaming headset" men heller en som fokusere på bedre lyd og lignende. Det lille jeg har testet av headset fra den kanten har hatt en veldig hard og boksete lyd. Bruker du M50X sammen med siste ModMic er det en helt annen opplevelse. Kvalitet tvers igjennom. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 De eneste hodetelefonene jeg har brukt er turtle beach ear force z6 og jeg var ikke så veldig fornøyd med de. Vil heller ikke ha et "gaming headset" men heller en som fokusere på bedre lyd og lignende. Det lille jeg har testet av headset fra den kanten har hatt en veldig hard og boksete lyd. Bruker du M50X sammen med siste ModMic er det en helt annen opplevelse. Kvalitet tvers igjennom. Takk for tipset. Har ikke behov for en mic så det går nok greit. Vil bare ha god lyd når jeg hører på musikk og filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå