siemens:-) Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Noen som vet hvor mye minne c62 har, har den delt minne eller? Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 C62 har 1,62MB minne. Hvordan minnet er aner jeg ikke. Har heller ikke sett mobilen in real enda, men den skal visst være ganske lekker og endelig en billig Siemens-mobil med brukbart display Husk at den ikke støtter java. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 siemens og java.... hvorfor iælvete lager de ikke litt billige mobiler med java fra begynnelsen...? det blir jo nesten ikke mulighet å ha det litt "gøy" med mobilen da.... siemens går litt feil vei Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Er ikke C60 billig nok for deg? Eller C55, eller M50... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Er ikke C60 billig nok for deg?Eller C55, eller M50... Men de har jo elendig skjerm alle sammen. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Men de har jo elendig skjerm alle sammen. det er det det handler om! for når de først lager en skikkelig billig telefon med skikkelig skjerm så mangler den java, og dermed forsvinner litt av moroa! skjermen er ikke akkurat så mye bedre at du "må" ha den isteden for c60 ol. men når det gjelder spill så blir forskjellen større, derfor er det beklagelig at den mangler java! Endret 14. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Nå er det ikke Siemens som har lagd C62 da. Hadde vært kjekt med java på C62, men særlig utvalg i spill hadde det neppe blitt for en mobil med sin egen display-standard som heller ikke blir noen bestselger. (ja, samme display-størrelse som series 40, men spillene måtte blitt forandret endel). Er java det viktigste bør du vurdere en Nokia series 40 Lenke til kommentar
levlex Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Ser frem til C62. Men at den ikke har Java er jo synd. Bare den er bedre enn C60, som ikke skal mye til, så er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Er ikke C60 billig nok for deg?Eller C55, eller M50... Jeg har en m55 og har ikke tenkt å bytte den med en c62, det er lillesøstra mi som skal ha seg ny mob nå og hun har sett på denne, for meg er java et absolutt must, så jeg kunne aldri tenkt meg å kjøpe en c62! Men søstra mi sier at hun ikke trenger java derfor ser hun på denne mobilen........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå