Bekir Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Hagia Sofia Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Flott bilde og interessant lesning, Bekir! Spesiell etterbehandling, men det passer godt til bildet, synes jeg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2015 Hei Fredrik Tusen takk for hyggelig kommentar Mvh Bekir Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Fin og lærerik tekst til bildet ditt, og hvor tekst og bilde hører sammen. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Var innom og beundret bygningen en del år tilbake. Den ble bygget etter 500-skiftet som den nest største kirken i verden, etter Peterskirken, mener jeg å huske. Inntil den vel 900 år etter, i forbindelse med erobring ble omgjort til moske. Vår vikingekonge Sigurd Jorsalfare besøkte kirken år 1112, i forbindelse med reisen til Jerusalem. Ikke mange nordmenn som vet at landene rundt det sørlige Middelhav tidligere var dominert av kristendommen. Fint bilde, med uttrykk som et slitt og gulnet papirfoto. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2015 Tusen takk Ragnar Mvh Bekir Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2015 Var innom og beundret bygningen en del år tilbake. Den ble bygget etter 500-skiftet som den nest største kirken i verden, etter Peterskirken, mener jeg å huske. Inntil den vel 900 år etter, i forbindelse med erobring ble omgjort til moske. Vår vikingekonge Sigurd Jorsalfare besøkte kirken år 1112, i forbindelse med reisen til Jerusalem. Ikke mange nordmenn som vet at landene rundt det sørlige Middelhav tidligere var dominert av kristendommen. Fint bilde, med uttrykk som et slitt og gulnet papirfoto. Takker Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Fint bilde og beskrivelse. Likte etterbehandlingen. Kreativt. -Frode Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Fint bilde og beskrivelse. Likte etterbehandlingen. Kreativt. -Frode Tusen takk Frode Mvh Bekir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg