Gå til innhold

Sosial kontroll, selvsensur og sveriges/norges masseimmigrasjon

Anbefalte innlegg

Folk selvsensurerer fordi det pågår en heksejakt. Å drive inkvisisjon i 2015 er faktisk ikke innafor. Personlig sier jeg akkurat hva jeg tenker uansett da jeg er blitt for gammel (34 :p ) til å bry meg så forferdelig mye om hva alle andre mener. Og skulle landsbyboerne dukke opp med fakler og høygafler så er jo det bevis for at man har gjort noe riktig. Kritiske røster er alltid viktige i et samfunn. Det er en offentlig tjeneste man bedriver, selv når majoriteten ikke er enige. Fakta og objektivitet bryr seg ikke med synsingen til massene.

At du tør!

Har du ikke familie som er sosialister? Har du ikke kolleger og en jobb hvor alle er sosialister?  Er du ikke redd for at skolen til barna dine skal vite at du er "ond"? Driver du selv kanskje? Er du ikke redd for at kunder osv skal assosiere deg med dritt og møkk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er alle så interessert i å diskutere hva som er greit å diskutere i stedet for å bare diskutere temaet? Jeg har aldri sett noen sensurere noe som helst, med unntak av de tilfellene hvor norsk lov har unntak. Det at Aftenposten ikke gidder å vie en spesialutgave til TS' meninger om innvandring er faktisk ikke et resultat av sosial kontroll, det er resultat av noe så enkelt som kapitalisme - du er ikke interessant nok til å trykke.

TL;DR: ITT: Metadiskusjon uten innhold.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Noen liker å starte med å fortelle at de er "ofrene", og dermed må de høres spesielt godt .. samme surret har ett visst parti holdt på med I over en mannsalder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...