Fotoskrulla Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Med begge beina på bakken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 En tegneserieaktig selfie. Kult og originalt. Likte originalen best, jeg. 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 ....eller så kommer en langt....... Artig sak med et bra budskap, som kan tolkes på flere måter:-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Leste ikke teksten din før jeg la inn kommentar. Gir rom for enda mer tolkning og enda mere pluss fra meg for dette bildet... Flott Helene! 1 Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Dette ble meget spesielt . Noe tegneserie ja. Om det er slitestekt vet jeg ikke : ) Tenker på om du sender ut ti med samme effekt. Men så lang et arti skue. mvh ibn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2015 Dette ble meget spesielt . Noe tegneserie ja. Om det er slitestekt vet jeg ikke : ) Tenker på om du sender ut ti med samme effekt. Men så lang et arti skue. mvh ibn Leste ikke teksten din før jeg la inn kommentar. Gir rom for enda mer tolkning og enda mere pluss fra meg for dette bildet... Flott Helene! ....eller så kommer en langt....... Artig sak med et bra budskap, som kan tolkes på flere måter:-) Hei gutter! Ja dette er bare en liten artighet som kom til ved en tilfeldighet da jeg hadde en liten time-out i fjøra før jeg reiste hjem fra jobb. Været var fint og jeg satt og prøvde ut forskjellige effekter som finnes på kameraet. Det var ingen tanke bak bildet, teksten kom bare seilende på ei fjøl. Dere skal ikke være redd for at det skal bli mye av dette framover. Koselig at dere kommer innom og kommenterer. Jeg har ikke tid til sånt i dag, skal nå på grilling i fjøra med familien. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Faller for etterbehandlingen i V1. Spennende uttrykk. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2015 Faller for etterbehandlingen i V1. Spennende uttrykk. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar! Bildet er faktisk ikke etterbehandlet i det hele tatt, det er rett fra kamera. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Fine bilder Helene. Veldig kreativt, og kule effekter. Har du gjort dette på kamera eller i etterbehandling? Tittel og beskrivelse var passende og gir oss litt å tenke på, hehe. Begge bildene er bra, men V1 er det mest spennende, på grunn av effekten du har brukt. Blir litt sånn 80-talls musikkvideo-tegneserieaktig. -Frode Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Faller for etterbehandlingen i V1. Spennende uttrykk. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar! Bildet er faktisk ikke etterbehandlet i det hele tatt, det er rett fra kamera. Hei, der kan du se hvor feil man kan ta ! Takk for korrigeringen. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg