Rustymagus Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Martin Sahlin forteller om sin arbeidsfilosofi og utviklingen av Unravel.INTERVJU: – Spillutvikling skal være verdens morsomte jobb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Veldig unikt spill synes jeg Lenke til kommentar
Puro Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Unikt men alt for casual, sikkert gøy for barn. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 De beste spillene blir til når utviklerne koser seg med å lage dem, vil jeg påstå, for da legger man sjelen i å få det bra. Stress, mas og pliktarbeid blir det ikke gode spill av. 2 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Ble veldig imponert over presentasjonen hans på E3, selv om han var utrolig nervøs. Virker til og ha lidenskap for det han driver med, åpen og ærlig med folk. Gode egenskaper i en ganske kald business. I tillegg ser spillet spennende ut. Følger nok dette tett fremover. Endret 17. oktober 2015 av Akrabra Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) De beste spillene blir til når utviklerne koser seg med å lage dem, vil jeg påstå, for da legger man sjelen i å få det bra. Stress, mas og pliktarbeid blir det ikke gode spill av. Lol tror du FF 7 ble laget med glede ? De fleste spill er en vanlig jobb for arbeidere, de som koser seg er som regel kunstnerene og de som bare har ansvar med kunsten og looket av spillet. Tviler på at 90 % av resten av teamet som jobber 11 timer om dagen for liten lønn og ingen fame har det noe morsomt. Tror du burde starte og lese litt mer om gaming bedrifter spesielt i Square Enix som du er fan av. FF 14 er en cash cow, men de som jobber der sover bare 4 timer om natten, har konstant press , får ikke overtid penger, slikt var det når de lagde alle andre FF spill og. Nei nei, glede har ingenting med dette og gjøre, kaller det heller redsel for og miste jobben og se dårlig ut forran andre. Jeg ser gaming industrien sammenlignes med resturant yrket, konstant arbeid. Tror det som driver arbeiderne frem er og en dag lage sitt eget spill. Endret 17. oktober 2015 av Realzi Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Har latt meg sjarmere av dette spillet siden første gang jeg så det. Den grafiske stilen liker jeg svært så godt og har tro på at gameplayet kan bli bra det også. Uansett flott at et lite ukjent studio kan plasseres på kartet å få vist fram sine talenter. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 De beste spillene blir til når utviklerne koser seg med å lage dem, vil jeg påstå, for da legger man sjelen i å få det bra. Stress, mas og pliktarbeid blir det ikke gode spill av. Lol tror du FF 7 ble laget med glede ? De fleste spill er en vanlig jobb for arbeidere, de som koser seg er som regel kunstnerene og de som bare har ansvar med kunsten og looket av spillet. Tviler på at 90 % av resten av teamet som jobber 11 timer om dagen for liten lønn og ingen fame har det noe morsomt. Tror du burde starte og lese litt mer om gaming bedrifter spesielt i Square Enix som du er fan av. FF 14 er en cash cow, men de som jobber der sover bare 4 timer om natten, har konstant press , får ikke overtid penger, slikt var det når de lagde alle andre FF spill og. Nei nei, glede har ingenting med dette og gjøre, kaller det heller redsel for og miste jobben og se dårlig ut forran andre. Jeg ser gaming industrien sammenlignes med resturant yrket, konstant arbeid. Tror det som driver arbeiderne frem er og en dag lage sitt eget spill. Altså, jeg burde kanskje ha spesifisert at jeg mente de som jobber med den kreative delen av spillet: story, grafikk, musikk, kampsystem osv. Jeg tviler på at regnskapsførerne var like inspirerte, men det har ikke så mye å si for spillopplevelsen. Har riktignok en mistanke om at det var regnskapsførerne som designet kortspillene. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 De beste spillene blir til når utviklerne koser seg med å lage dem, vil jeg påstå, for da legger man sjelen i å få det bra. Stress, mas og pliktarbeid blir det ikke gode spill av. Zip zip Ah sorry . ja skjønner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå