Roar Kneppen Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Maria V3 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Et følsomt og fint portrett av en bestemt dame. Heldigvis i naturlige farger. Liker! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2015 Et følsomt og fint portrett av en bestemt dame. Heldigvis i naturlige farger. Liker! mvh Fredrik Ja, det er stort sett de mislykkede bildene som får spesialbehandling. men noen ganger lager jeg en normal og en spesialbehandlet hvilket jeg ikke så noen grunn til her. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Dette var veldig bra Kneppen:-) Liker portretter på samme måte som deg, så dette falt i smak. Det er det jeg kaller et ekte og ærlig portrett. Og du behersker dette også! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Det er noe med uttrykket i ansiktet som treffer meg her, nydelige farger og fin balanse mellom lyse og mørkere partier. Dette er vel ikke et studioportrett, men så mener jeg det neppe ville blitt særlig om det hadde vært det. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Flott portrett Roar. Dette kan du bedre enn du tror. Fin vinkel samt behagelig lys som får fram detaljer. Rammen din passer veldig bra også. -Frode Lenke til kommentar
okjo Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Et nydelig portrett i fin belysning og med en bakgrunn som fremhever motivet..veldig bra. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg