Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Budsjett hodetelefoner med støydemping

MØ!!!

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har tenkt å kjøpe nytt headsett, men skal ikke bruke mer 1000 kr (helst under 1000 men kan gå opp til maks 1100) og de må ha god lyd og støydemping. De må også være behagelige for i alle fall en liten stund (kanskje rundt 30 min til 1t minst). De skal brukes til dagligdags bruk som for eksempel På bussen, senteret, biblioteket osv. Takk for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest at ATH m40x skulle være veldig bra men den har ikke aktiv støyredusering men den isolerer støy

Lydsignaturen for denne serien er designet for ulike formål.

Den passive dempningen er som du sier gode i dem, men de er designet for å være flate i lydbildet. Tror nok 50x'en er mer den bassen og diskanten TS etterspør. 40x er absolutt gode de også, på sine specs.

Lenke til kommentar

Ser også etter nytt headset. Har lagt lista litt høyere med et budskjett på 2K. Har blitt litt frelst av Bose quietcomfort 25 da flere kompiser har nettopp disse. Dessverre har Bose qc 25 plutselig steget med 900 kroner fra forrige måned. Har også sett at Audio-Technica ATH-ANC9 skiller seg positivt ut. 
Er åpent for det meste, men vil kline til med noe ordentlig, derfor har jeg vært skeptisk til andre produsenter. MEN, nå ser jeg at Elkjøp at tilbud ut idag (søndag) på lukke headset fra Sandstrøm med aktiv støyreduksjon for bare 399,- ! (veil. pris 1490). Prisen er nesten prøve å feile verdig, men nå har også elkjøp 30 dagers fornøyd garanti!

Noen som vet om jeg har grunn til å være skeptisk? Har ikke vært borti merket før, men minner meg fælt om drittmerket Denver... :)
Dette kan jo også være noe for @MØ!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...