aomt Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Oppgraderte til Windows 10.Når jeg slår pcen på, kommer 4 firekanta (blå) og runding som spinner under de. Så stopper alt opp. Har prøvd å vente opp mot 15-20min - ingenting skjer.Om jeg restarta pc (hard-reset med av/på knappen), så skrur den seg på helt fint. Får ikke beskjed om noe feil eller noe annet.Har nylig instalert ny HD (ssd) og kopierte alt fra gammelt hd til nytt. Problemet er fortsatt der.Anyone? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Kanskje du bør vente noe lenger. Mener å huske at det tok svært lang tid da jeg oppgraderte en av mine. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2015 Kanskje du bør vente noe lenger. Mener å huske at det tok svært lang tid da jeg oppgraderte en av mine. Den fryser jo opp. Den "rundingen" som spinner stopper opp. Og etter hard-restart booter den opp i løpet av 20sek eller noe. Det er rett og slett at den vil ikke starte opp fra første forsøk, kun etter hard-reboot. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Kanskje du bør vente noe lenger. Mener å huske at det tok svært lang tid da jeg oppgraderte en av mine. Den fryser jo opp. Den "rundingen" som spinner stopper opp. Og etter hard-restart booter den opp i løpet av 20sek eller noe. Det er rett og slett at den vil ikke starte opp fra første forsøk, kun etter hard-reboot. Prøv og oppdater bios, og prøv stock bios. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Har selv det samme på en gammel bærbar. Etter hardreset fungerer alt tilsynelatende perfekt. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Kjør en scandisk med reparering av feil, det fikser iblant slike feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå