sånn er det! Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Våknet i dag tidlig av at jeg hørte noe som jeg trodde var fra et elektrisk apparat. Uansett hvor jeg lette etter lyden så var den like sterk og fant ikke ut hvor det kom fra. Fant ut at lyden ikke eksisterte da ingen andre hørte det. Prøvde tilfeldigvis å stikke fingrene inn i ørene og da ble lyden sterkere og jeg kjente at det vibrerte inne i begge ørene. Da dundret det også i tillegg til den elektriske lyden. Hvis jeg har på tv eller musikk hører jeg ingen ting til ubehaget. Holder på ennå. Fryktelig skremmende og ubehagelig. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
ozone Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Du er tatt over av Xspofi fra NGC34091, og de styrer nå kroppen din. EDIT: Anse deg heldig: Du er den første verten i angrepet deres på planeten Jorden! Endret 17. oktober 2015 av ozone Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Du er tatt over av Xspofi fra NGC34091, og de styrer nå kroppen din. EDIT: Anse deg heldig: Du er den første verten i angrepet deres på planeten Jorden! Hadde det enda vært så vell. Er vel sansynligvis tinnitus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå