Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jeg mistet noe.. hadde vennekontakt med en eks..

Anbefalte innlegg

Jeg hadde vennekontakt i lang stund med en eks. Han dumpet meg tidligere, for så at vi ble enige i å fortsette som venner, pluss ha sex. Han ble plutselig mer og mer stille i kontakten vår, og tilslutt så ble han sur for en "fillesak", og sa at han ikke ville ha noen kontakt mer. Jeg ble kjempelei meg fordi jeg mistet en jeg var glad i ut av mitt liv, og at jeg mistet en venn og bra sex.  Men nå tenker jeg: Han ville sikkert ha forsvunnet ut av livet mitt før eller siden uansett.. så er det noe å være lei seg over? Det er gjerne bra det skjer, for det ville nok skjedd før eller siden.

Hva tenker dere om en sånn relasjon? Har jeg mistet noe?

Anonymous poster hash: 7bb6f...1bb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei! Du har ikke mistet noe som helst. Høres ut som om du har livet foran deg :) Kjør på, lev livet på dine premisser, ikke på andres!

Ja, jeg ble jo dumpet som forhold, og da har man ikke mistet noe. Det er sant. For jeg ble hele tiden redd for å miste han livet mitt som venn. Det var det jeg klamret meg til da han dumpet meg. Men jeg har jo ikke mistet noe, for en venn ville nok ha forsvunnet før eller siden uansett. Det er sant. 

Lenke til kommentar

Nei! Du har ikke mistet noe som helst. Høres ut som om du har livet foran deg :) Kjør på, lev livet på dine premisser, ikke på andres!

Dersom han ikke bryr seg om å ha kontakt med meg, så har jeg ikke mistet noe. Har kommet frem til at jeg hadde kommet til å miste han uansett før eller siden. En venn er bare en venn. Tror at han har funnet seg en dame, og at det er årsaken til at han ikke vil ha kontakt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du har mistet et vennskap og sex. Virker som du ikke er ferdig med denne personen følelsesmessig. Sånn sett kan det være positivt at dere ikke lenger har kontakt.

Ja jeg mistet vennskap og sex. Jeg er lei meg bare for å ha mistet det i seg selv. Jeg har også følelser for mannen, og sliter med at det endte sånn, men på en måte så hadde jeg nok mistet han uansett siden han ikke ville ha forhold med meg. Et evig vennskap der en møtes fungerer sjelden livet ut. 

Lenke til kommentar

Det hørtes ut som et merkelig "vennskap"... Må være ganske kald fyr som først slår opp med dama, deretter fortsetter å ha sex med henne, for deretter å bli irritert og dumpe henne endelig.

Er egentlig slik man ville gjort det om man var ute etter å knekke en person. Men det er bare min personlige oppfatning...

Å ha et slikt "vennskap" med en eks er dessuten å sløse med tid, dersom målet er å gifte seg og stifte familie.

Lenke til kommentar

Det hørtes ut som et merkelig "vennskap"... Må være ganske kald fyr som først slår opp med dama, deretter fortsetter å ha sex med henne, for deretter å bli irritert og dumpe henne endelig.

Er egentlig slik man ville gjort det om man var ute etter å knekke en person. Men det er bare min personlige oppfatning...

Å ha et slikt "vennskap" med en eks er dessuten å sløse med tid, dersom målet er å gifte seg og stifte familie.

Jeg kan føle at jeg har mistet noe, men egentlig har jeg nok ikke mistet noe. Når han velger å gå, så er det hans valg. Når jeg tenker meg om så har jeg ikke mistet han når han velger det valget. Han har valgt det selv. Og han er ikke en venn i livet mitt når han velger seg bort. Dermed ikke et tap, selv om det kan oppleves sånn. Det var sånn at jeg håpet på at vi kunne finne sammen igjen, men jeg forstår nå at løpet er kjørt. Er enig med deg i det å ha et slikt vennskap er å sløse bort tiden. 

Lenke til kommentar

jo før du begynner å tenke som et sterkt selvstendig menneske, jo før vil du kunne leve et normalt liv. Som du holder på nå er du på vei inn i en merkelig spiral som mange damer lever hele livet i. Triste greier

Jeg vet. Jeg har vært i en merkelig spiral der jeg vil ha vennekontakt med min eks. Og det ønsker jeg fortsatt.... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...