Gå til innhold

Jeg har hatt innbrudd på dassen.

L..

Anbefalte innlegg

Der jeg bor driver vi å lager et nytt WC. Leiligheten vi pusser opp er i kjelleren, og har orginalt vært et typisk kjeller lager som etterhvert har blitt rom og så til leilighet. Helt grei leilighet untatt dassen min da.

Det gamle dassen jeg har er ved siden av vaskerommet, som igjen er fellers området. Typisk student hus!!!

Og i dag var det faktisk noen som hadde forsynt seg på det lille rommet vårt!

Og hva tok de??? :lol:

shocking.gif

*Min gamle og nesten ikke i bruk lenger barbermaskin (Som er blitt litt sløv og dårlig de siste årene)

*Rense masinen til barbermaskinen (Som igjen ikke kunne være lett å ta med seg siden den spretter opp av seg selv, pga skade) og en ekstra rensemiddel boks (kanskje det var pga spriten i den).

*Min hår trimmer. (Uten den justerbare tingen og laderen(varer ikke lenge før den går tom))

*Diverse halv tomme til tomme Axe flasker fra begge oss to.

*Toalett bagen til 99kr fra Claus Olshon

*9-10 Q-tips (Lot heldigvis igjen koppen og en q-tips bli igjen) :lol:

*1 stk dobbel dusj.

MEN de rørte ikke:

*Dusj radioen (Veldig glad for det)

*De nye håndklærene ( fikk de på mandag)

*Den store pakken med ca over 50-70 dassruller (Var ikke åpnet engang)

*Den nye barbermaskinen til han andre i huset.

*All vaskemidddelet vi hadde under vasken (pleier å være der folk forsyner seg)

Og Den ubeskyttete fryseren full av bacon og og andre kjøtt produkter var ikke rørt.

Om trent som å bryte seg inn i en bil for å stjele Wondebrown (eller hvordan den staves) og lar radioen til 4000kr bli igjen. :lol:

Må bare le.

Endret av L..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*Min gamle og nesten ikke i bruk lenger barbermaskin (Som er blitt litt sløv og dårlig de siste årene)

*Rense masinen til barbermaskinen (Som igjen ikke kunne være lett å ta med seg siden den spretter opp av seg selv, pga skade) og en ekstra rensemiddel boks (kanskje det var pga spriten i den).

*Min hår trimmer. (Uten den justerbare tingen og laderen(varer ikke lenge før den går tom))

*Diverse halv tomme til tomme Axe flasker fra begge oss to.

*Toalett bagen til 99kr fra Claus Olshon

*9-10 Q-tips (Lot heldigvis igjen koppen og en q-tips bli igjen) :lol:

*1 stk dobbel dusj.

Lite å gjøre seg til tjuv for :lol:

Lenke til kommentar
Ta med deg hund. Kor i bergen bor du?

Mølenpris. Ved nygårdsparken.

Men her om kring henger det aldri rare folk da. Trodde jeg hit til.

Uansett hunden min hadde sleiket tyven ihjel i så fall. :lol:

Endret av L..
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Som gammel bøffoman da jeg var yngre, så kan jeg utfra mangler/mangler-ikke-litsa de fortelle deg at tyven bor i samme hus som deg, elller er en du kjenner som har blitt skuffa/sur på deg... Det er klassisk å ta ting bare for irritasjonens skyld.

Lite å gjøre seg til tjuv for
Nå er det jo sånn at det er mye smartere å gjøre seg til tjuv for lite enn for stort da! Hvem av disse to sakene har minst mulighet for å bli oppklart?:

A: Frastjålet 500 spenn.

B: Frastjålet 50000 spenn.

Svaret blir seff A, fordi eiern av de 500 spenna gidder ikke engang anmelde det. Og skulle han være såpass at han går til snuten med saken, så blir den henlagt etter ett sekund.

Endret av dork
Lenke til kommentar

Har liksom ingen narturlige fiender her i huset.

Og når jeg hengte opp en liten advarsel lapp i oppgangen, med overskrift DASSRANER LØS I HUSET.

Da var flere som lo så tårene rant da de leste det.

Og verdi for min skyld er vel ikke mer enn 200kr.

Om det er noen i huset som gad å stjele det må de være flau over det nå. Ikke kan de bruke det elektriske med det første siden de glemte ledningene til å lade de opp igjen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...