Osram Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 En liten ting som er irriterende men sikkert mulig å endre på. Når man installerer et program i XP (og 98/2K/ME) setter den som standard at det skal installeres i c:programfiles, evt. c:program filer. Noen som vet hvordan dette kan endres til f.eks d:programfiles? Selvfølgelig mulig å endre det selv for hver gang men det hadde vært kjekt å kunne sette det som standard. Lenke til kommentar
slyngaas Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Start -> Run... -> regedit Gå til HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersion Endre ProgramFilesDir-verdien. Lenke til kommentar
Osram Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: On 2002-02-24 00:21, slyngaas skrev:Start -> Run... -> regeditGå til HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionEndre ProgramFilesDir-verdien. Tenkte å prøve meg på det men var ikke sikker på om det var det hele. Vi gjør et forsøk. :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Last ned Power Toys for XP (!!) I tweak UI kan du velge hvor "special Folders" skal være. som f.eks. Desktop, My documents osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå