Nordmann3 Skrevet 26. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2015 ID Har extreme hold og den er umulig å bruke. Hvilken er det du har? Jeg bruker ID extreme titanium, men jeg bruker også en annen voks som er kjempe bra: REF 505 Rough Wax Har du kort eller langt hår? Jeg har kort Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2015 IDHar extreme hold og den er umulig å bruke. Hvilken er det du har? Jeg bruker ID extreme titanium, men jeg bruker også en annen voks som er kjempe bra: REF 505 Rough Wax Har du kort eller langt hår? Jeg har kort Jeg har mellonlangt. Er tørt og tykt. Og tenker på ref voksen ja, men usikker på hvilke av de Lenke til kommentar
Buddy_Beat Skrevet 6. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2016 Noen som vet om det er noen steder som selger Layrite Original Pomade i Oslo? Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 6. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2016 Extreme Mud Wax (Norway) - beste jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå