Gå til innhold

Hvilken hårvoks bruker du?


Leo21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Og du bruker voksen i helt tørt hår?

Nei, så og si aldri håret er helt tørt.. litt vått.

Hva mener du? Vaske håret først også voks?

 

 

Jeg tar alltid håret vått og tørker det så godt jeg kan med et håndkle før jeg tar noe i. 

 

Funker det? Tørker ikke voksen da i det våte håret?

Lenke til kommentar

 

 

I tørt eller vått hår?

 

Bruker den samme.

 

Føner håret nesten tørt (ikke helt tørt for da blir det umulig å få noe riktig, heller ikke for fuktig for da ser det fett ut).

Har mellomlangt og tykt hår som lett ser fettaktig ut med ID/Renati, har ikke funnet noe bedre enn denne enda.

 

Fordi om morgen så bruker jeg Define Men på helt tørt hår, og da er det vanskelig å fordele den rundt om i håret.

 

Men om jeg vasker håret, og gjør det vått, for så å tørke det litt, og tar oppi voksen i håret, vil ikke ta voksen tørke siden det et vann i håret, eller?

Endret av Leo21
Lenke til kommentar

 

Prøv selv. :p

Men funker det hos deg?

 

Kan voks funke i lett vann, eller går det vekk?

 

 

Det er sjeldent jeg har tatt voks i håret mitt når det har vært helt tørt. Mitt hår er mye enklere å "forme/ordne" når det er litt fuktig, så ja.. det funker. Men skulle selvfølgelig ønske at jeg hadde litt tynnere hår osv. sånn at jeg bare kunne tatt det i med en gang..

 

Verste er når man er hos en frisør og blir spurt om de skal ta noe i håret.. også prøver de å ordne det.. i heelt tørt hår. 

Da ser jeg ikke ut.. 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Prøv selv. :p

Men funker det hos deg?

 

Kan voks funke i lett vann, eller går det vekk?

Det er sjeldent jeg har tatt voks i håret mitt når det har vært helt tørt. Mitt hår er mye enklere å "forme/ordne" når det er litt fuktig, så ja.. det funker. Men skulle selvfølgelig ønske at jeg hadde litt tynnere hår osv. sånn at jeg bare kunne tatt det i med en gang..

 

Verste er når man er hos en frisør og blir spurt om de skal ta noe i håret.. også prøver de å ordne det.. i heelt tørt hår.

Da ser jeg ikke ut..

Takker kamerat.

 

Hvordan ser det ut når du våkner og til du tar på voks? Dusjer du først? Også?

Lenke til kommentar

Jeg bruker selv denne: 

41dDg-XeimL._SY300_.jpg

Men vurderer å gå over til ID HAIR Elements Gold Paste etter jeg prøvde den hos frisøren min.

 

EDIT: Byttet bildet siden det ble grusomt stort.

Men ja, jeg har mellomlangt og veldig tykt hår. Frisøren sier alltid at jeg har det beste håret han klipper  :love:

Brukte også mye Define Men Clay som mange her sier, men den blir helt grusomt og fordele da nesten hele underdelen av håret mitt får noe voks, så om du har tykt hår, så er den ikke å anbefale.

Endret av Brandshal
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Prøv selv. :p

Men funker det hos deg?

 

Kan voks funke i lett vann, eller går det vekk?

Det er sjeldent jeg har tatt voks i håret mitt når det har vært helt tørt. Mitt hår er mye enklere å "forme/ordne" når det er litt fuktig, så ja.. det funker. Men skulle selvfølgelig ønske at jeg hadde litt tynnere hår osv. sånn at jeg bare kunne tatt det i med en gang..

 

Verste er når man er hos en frisør og blir spurt om de skal ta noe i håret.. også prøver de å ordne det.. i heelt tørt hår.

Da ser jeg ikke ut..

Takker kamerat.

 

Hvordan ser det ut når du våkner og til du tar på voks? Dusjer du først? Også?

Må vaske håret daglig om jeg ikke vil se ut som en huleboer i håret!?
Lenke til kommentar

 

Hvordan ser det ut når du våkner og til du tar på voks? Dusjer du først? Også?

 

Jeg våkner, går på badet, ser meg i speilet, tar kaldvann i ansikte 4-5 ganger, før jeg tar hodet under vannkranen (men da i varmvann) og skyller håret.. altså i vasken. Tørker håret med et håndkle.. til det nesten er tørt, men fremdeles litt fuktig. Deretter jobber jeg renatien inn i håret. Pleier ofte å ta en kam for å ordne luggen mot siden.. 

Lenke til kommentar

Jeg bruker selv denne:

41dDg-XeimL._SY300_.jpg

Men vurderer å gå over til ID HAIR Elements Gold Paste etter jeg prøvde den hos frisøren min.

 

EDIT: Byttet bildet siden det ble grusomt stort.

Men ja, jeg har mellomlangt og veldig tykt hår. Frisøren sier alltid at jeg har det beste håret han klipper :love:

Brukte også mye Define Men Clay som mange her sier, men den blir helt grusomt og fordele da nesten hele underdelen av håret mitt får noe voks, så om du har tykt hår, så er den ikke å anbefale.

Så define kan ikke funke selv om en bruker det i fuktig hår på et tykt hår?

Lenke til kommentar

 

 

Hvordan ser det ut når du våkner og til du tar på voks? Dusjer du først? Også?

Jeg våkner, går på badet, ser meg i speilet, tar kaldvann i ansikte 4-5 ganger, før jeg tar hodet under vannkranen (men da i varmvann) og skyller håret.. altså i vasken. Tørker håret med et håndkle.. til det nesten er tørt, men fremdeles litt fuktig. Deretter jobber jeg renatien inn i håret. Pleier ofte å ta en kam for å ordne luggen mot siden..

Tar et par min å tørke det med hånkle da. Hvorfor ikke bare bruke føner?

Lenke til kommentar

 

Jeg bruker selv denne:

41dDg-XeimL._SY300_.jpg

Men vurderer å gå over til ID HAIR Elements Gold Paste etter jeg prøvde den hos frisøren min.

 

EDIT: Byttet bildet siden det ble grusomt stort.

Men ja, jeg har mellomlangt og veldig tykt hår. Frisøren sier alltid at jeg har det beste håret han klipper :love:

Brukte også mye Define Men Clay som mange her sier, men den blir helt grusomt og fordele da nesten hele underdelen av håret mitt får noe voks, så om du har tykt hår, så er den ikke å anbefale.

Så define kan ikke funke selv om en bruker det i fuktig hår på et tykt hår?

 

Det kommer litt an på håret, men jeg får det aldri til å fungere helt sammen med mitt hår, med mindre jeg bruker minimalt sånn at det ikke ser ut som om jeg har noe voks i det. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg bruker selv denne:

41dDg-XeimL._SY300_.jpg

Men vurderer å gå over til ID HAIR Elements Gold Paste etter jeg prøvde den hos frisøren min.

 

EDIT: Byttet bildet siden det ble grusomt stort.

Men ja, jeg har mellomlangt og veldig tykt hår. Frisøren sier alltid at jeg har det beste håret han klipper :love:

Brukte også mye Define Men Clay som mange her sier, men den blir helt grusomt og fordele da nesten hele underdelen av håret mitt får noe voks, så om du har tykt hår, så er den ikke å anbefale.

Så define kan ikke funke selv om en bruker det i fuktig hår på et tykt hår?

Det kommer litt an på håret, men jeg får det aldri til å fungere helt sammen med mitt hår, med mindre jeg bruker minimalt sånn at det ikke ser ut som om jeg har noe voks i det.

Selv ikke på fuktig hår? Hvilken voks er det du tenker på da? Den rød define?

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg bruker selv denne:

41dDg-XeimL._SY300_.jpg

Men vurderer å gå over til ID HAIR Elements Gold Paste etter jeg prøvde den hos frisøren min.

 

EDIT: Byttet bildet siden det ble grusomt stort.

Men ja, jeg har mellomlangt og veldig tykt hår. Frisøren sier alltid at jeg har det beste håret han klipper :love:

Brukte også mye Define Men Clay som mange her sier, men den blir helt grusomt og fordele da nesten hele underdelen av håret mitt får noe voks, så om du har tykt hår, så er den ikke å anbefale.

Så define kan ikke funke selv om en bruker det i fuktig hår på et tykt hår?

Det kommer litt an på håret, men jeg får det aldri til å fungere helt sammen med mitt hår, med mindre jeg bruker minimalt sånn at det ikke ser ut som om jeg har noe voks i det.

Selv ikke på fuktig hår? Hvilken voks er det du tenker på da? Den rød define?

 

Den røde define, om jeg tar det i litt fuktig hår så virker det bare som om det er borte ved underdelen av håret når det har tørket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...