Gå til innhold

Hvilken hårvoks bruker du?


Leo21

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja, spørsmålet er veldig enkelt: Hvilken hårvoks bruker dere?

 

Har selv ganske tykt hår, så vil ha en voks som gir veldig bra shine og bra hold. Bruker Define Men, som er helt grei.

https://hairwax.no/butikk/har/baruffaldi-ultra-matt-voks/ <-- Denne synes jeg er meget god.

Har testet noen fra Osmo og, liker de og. Spesielt Fibre Paste

Hvordan hår har du? Tykt og langt?
Ganske tykt, halvlangt hår.
Og den voksen er lett å smøre rundt om i håret? Er det matt finish eller litt glans?
Se det siste inlegget mitt på nytt, redigerte det
Aqua wax ja. Vet ikke helt hvordan slike vokser passer på mine frisyrer da de har en tendens til å ikke ha så veldig bra hold. Er jo bare fett i voksen der

Nja, synes ikke det er så værst hold i den egentlig. Er jo hold 5 av 6

Har du prøvd den?

 

Hvordan kondistens er det i den? Heter jo vann-voks. Er den myk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Aldri sett før.

Hvordan hår har du da? Langt? Tykt?

Spørs hva du definerer som langt, har vel helt normal lengde. Har i tillegg ganske tykt hår. Får høre det hver gang jeg er til frisøren. :D

Og voksen du delte fungerer utmerket? Hvordan er den å fordele på i håret?

 

Jeg synes den fungerer utmerket. Før brukte jeg Renati, men etter at jeg prøvde ID Hair Elements Gold hos frisøren bytta jeg tvert. Synd jeg har flere bokser med Renati liggende som ikke blir brukt, haha. Den er også lett å fordele i håret, ja.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Aldri sett før.

Hvordan hår har du da? Langt? Tykt?
Spørs hva du definerer som langt, har vel helt normal lengde. Har i tillegg ganske tykt hår. Får høre det hver gang jeg er til frisøren. :D
Og voksen du delte fungerer utmerket? Hvordan er den å fordele på i håret?

Jeg synes den fungerer utmerket. Før brukte jeg Renati, men etter at jeg prøvde ID Hair Elements Gold hos frisøren bytta jeg tvert. Synd jeg har flere bokser med Renati liggende som ikke blir brukt, haha. Den er også lett å fordele i håret, ja.

Er den en slags spray eller krem?

Lenke til kommentar

Du finner utallige tråder om akkurat samme tema. Og kanskje blir du klokere av å lese i noen av de.

 

For et par måneder siden så jeg i denne tråden. Og her leste jeg at voksen fra "Bed Head" er den beste. "Mye bedre enn ID og Renati". 

Selv har jeg vært trofast til Renati i alle år, men har også brukt den røde Clay som selges i butikkene av og til. Har i utgangspunktet vært veldig fornøyd med disse to.. allikevel klarte jeg ikke å motstå fristelsen og bestilte meg en boks med "Bed Head". Boksen er heldigvis snart tom. Personlig liker jeg Renati mye bedre. Myye bedre hold.. 

 

Kommer til å kjøpe meg en boks med Renati ganske så snart. (Straight hold glaze) I tillegg bruker jeg av og til den aquagreia til Clay.. som også selges i dagligvarebutikkene. Den spørs helt hva jeg skal, men for meg, som har prøvd masse rart i håret... er Renati det aller beste. 

Lenke til kommentar

Du finner utallige tråder om akkurat samme tema. Og kanskje blir du klokere av å lese i noen av de.

 

For et par måneder siden så jeg i denne tråden. Og her leste jeg at voksen fra "Bed Head" er den beste. "Mye bedre enn ID og Renati". 

Selv har jeg vært trofast til Renati i alle år, men har også brukt den røde Clay som selges i butikkene av og til. Har i utgangspunktet vært veldig fornøyd med disse to.. allikevel klarte jeg ikke å motstå fristelsen og bestilte meg en boks med "Bed Head". Boksen er heldigvis snart tom. Personlig liker jeg Renati mye bedre. Myye bedre hold.. 

 

Kommer til å kjøpe meg en boks med Renati ganske så snart. (Straight hold glaze) I tillegg bruker jeg av og til den aquagreia til Clay.. som også selges i dagligvarebutikkene. Den spørs helt hva jeg skal, men for meg, som har prøvd masse rart i håret... er Renati det aller beste. 

Ja, går i Renati og Clay for det meste her også. Er håret ditt tykt? Isåfall så kan det være vanskelig å fordele voksen.

Lenke til kommentar

 

 

 

Ref.534, Beste jeg har brukt!

Hvordan voks er det her? Krem-voks? 

 

http://new.refhair.com/?product=styling-wax-534

 

Takk. :)

 

Så voksen gir volum? Hvordan er håret ditt? Tykt og langt?

Gir litt mer volum, veldig enkel å fordele iforhold til Renati og ID imo. Jeg har rimelig tykt hår, ikke så veldig langt. Du får den i to varianter, en med shine og en uten, jeg bruker den uten. 

Endret av Ownbeef
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ref.534, Beste jeg har brukt!

Hvordan voks er det her? Krem-voks? 

 

http://new.refhair.com/?product=styling-wax-534

 

Takk. :)

 

Så voksen gir volum? Hvordan er håret ditt? Tykt og langt?

Gir litt mer volum, veldig enkel å fordele iforhold til Renati og ID imo. Jeg har rimelig tykt hår, ikke så veldig langt. Du får den i to varianter, en med shine og en uten, jeg bruker den uten. 

 

Hvordan er den med shine da? Vannløselig voks?

 

Fordi den voksen du delte over, gir shine. Medium shine, som jo fortsatt er noe

Endret av Leo21
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...