Leo21 Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Ja, spørsmålet er veldig enkelt: Hvilken hårvoks bruker dere? Har selv ganske tykt hår, så vil ha en voks som gir veldig bra shine og bra hold. Bruker Define Men, som er helt grei. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Grå ID Den ekstreme? Er jo umulig å bruke denne i et tykt og mellomlangt hår. Noen tips til hvilken jeg burde gå for? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Alle frisørers mareritt 1 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Du nevner ingenting om du har kort eller langt hår. Jeg bruker id Hair Extreme Titanium, som gir rimelig matt hår, noe du kanskje ikke var ute etter. Jeg har kort hår, men får veeldig tykt når det vokser ut igjen, så derfor fortynner jeg det alltid hos frisøren Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Rød DAX Bare fett, aldri om jeg skal bruke dette pisset der. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Du nevner ingenting om du har kort eller langt hår. Jeg bruker id Hair Extreme Titanium, som gir rimelig matt hår, noe du kanskje ikke var ute etter. Jeg har kort hår, men får veeldig tykt når det vokser ut igjen, så derfor fortynner jeg det alltid hos frisøren Ja, Id Hair er helt uaktuelt, selv om jeg har det liggendes i hylla. Blir umulig å style det på mitt mellomlange hår. Har du noen tips til hvilken voks jeg bør jeg bør gå får, når jeg har tykt og mellomlangt hår? Må ikke holde allverdens og ha en fin glans, samtidig som voksen er lett å fordele rundt og ikke få med seg hårstrå når jeg skal fordele den rundt i håret. Endret 16. oktober 2015 av Leo21 Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Aldri sett før. Hvordan hår har du da? Langt? Tykt? Lenke til kommentar
Vodoro Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Ja, spørsmålet er veldig enkelt: Hvilken hårvoks bruker dere? Har selv ganske tykt hår, så vil ha en voks som gir veldig bra shine og bra hold. Bruker Define Men, som er helt grei. https://hairwax.no/butikk/har/baruffaldi-ultra-matt-voks/ <-- Denne synes jeg er meget god. Har testet noen fra Osmo og, liker de og. Spesielt Fibre Paste Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Ja, spørsmålet er veldig enkelt: Hvilken hårvoks bruker dere? Har selv ganske tykt hår, så vil ha en voks som gir veldig bra shine og bra hold. Bruker Define Men, som er helt grei. https://hairwax.no/butikk/har/baruffaldi-ultra-matt-voks/ <-- Denne synes jeg er meget god. Har testet noen fra Osmo og, liker de og. Spesielt Fibre Paste Hvordan hår har du? Tykt og langt? Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Jeg bruker denne, men resultatet er mer matt enn shiny. Har tykt og noe mellom halvlangt og kort hår. :') Lenke til kommentar
Vodoro Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Ja, spørsmålet er veldig enkelt: Hvilken hårvoks bruker dere? Har selv ganske tykt hår, så vil ha en voks som gir veldig bra shine og bra hold. Bruker Define Men, som er helt grei. https://hairwax.no/butikk/har/baruffaldi-ultra-matt-voks/ <-- Denne synes jeg er meget god. Har testet noen fra Osmo og, liker de og. Spesielt Fibre Paste Hvordan hår har du? Tykt og langt? Ganske tykt, halvlangt hår. Edit: Så ikke at du ønsket shine. Da ville jeg anbefalt Osmo Aqua Wax Hard God hold og bra shine Endret 16. oktober 2015 av Vodoro Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Ja, spørsmålet er veldig enkelt: Hvilken hårvoks bruker dere? Har selv ganske tykt hår, så vil ha en voks som gir veldig bra shine og bra hold. Bruker Define Men, som er helt grei. https://hairwax.no/butikk/har/baruffaldi-ultra-matt-voks/ <-- Denne synes jeg er meget god.Har testet noen fra Osmo og, liker de og. Spesielt Fibre Paste Hvordan hår har du? Tykt og langt? Ganske tykt, halvlangt hår. Og den voksen er lett å smøre rundt om i håret? Er det matt finish eller litt glans? Lenke til kommentar
Archer Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Aldri sett før. Hvordan hår har du da? Langt? Tykt? Spørs hva du definerer som langt, har vel helt normal lengde. Har i tillegg ganske tykt hår. Får høre det hver gang jeg er til frisøren. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Aldri sett før. Hvordan hår har du da? Langt? Tykt? Spørs hva du definerer som langt, har vel helt normal lengde. Har i tillegg ganske tykt hår. Får høre det hver gang jeg er til frisøren. Og voksen du delte fungerer utmerket? Hvordan er den å fordele på i håret? Lenke til kommentar
Vodoro Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Ja, spørsmålet er veldig enkelt: Hvilken hårvoks bruker dere? Har selv ganske tykt hår, så vil ha en voks som gir veldig bra shine og bra hold. Bruker Define Men, som er helt grei. https://hairwax.no/butikk/har/baruffaldi-ultra-matt-voks/ <-- Denne synes jeg er meget god.Har testet noen fra Osmo og, liker de og. Spesielt Fibre Paste Hvordan hår har du? Tykt og langt? Ganske tykt, halvlangt hår. Og den voksen er lett å smøre rundt om i håret? Er det matt finish eller litt glans? Se det siste inlegget mitt på nytt, redigerte det Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Ja, spørsmålet er veldig enkelt: Hvilken hårvoks bruker dere? Har selv ganske tykt hår, så vil ha en voks som gir veldig bra shine og bra hold. Bruker Define Men, som er helt grei. https://hairwax.no/butikk/har/baruffaldi-ultra-matt-voks/ <-- Denne synes jeg er meget god.Har testet noen fra Osmo og, liker de og. Spesielt Fibre Paste Hvordan hår har du? Tykt og langt?Ganske tykt, halvlangt hår.Og den voksen er lett å smøre rundt om i håret? Er det matt finish eller litt glans? Se det siste inlegget mitt på nytt, redigerte det Aqua wax ja. Vet ikke helt hvordan slike vokser passer på mine frisyrer da de har en tendens til å ikke ha så veldig bra hold. Er jo bare fett i voksen der Lenke til kommentar
Vodoro Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Ja, spørsmålet er veldig enkelt: Hvilken hårvoks bruker dere? Har selv ganske tykt hår, så vil ha en voks som gir veldig bra shine og bra hold. Bruker Define Men, som er helt grei. https://hairwax.no/butikk/har/baruffaldi-ultra-matt-voks/ <-- Denne synes jeg er meget god.Har testet noen fra Osmo og, liker de og. Spesielt Fibre Paste Hvordan hår har du? Tykt og langt?Ganske tykt, halvlangt hår.Og den voksen er lett å smøre rundt om i håret? Er det matt finish eller litt glans?Se det siste inlegget mitt på nytt, redigerte det Aqua wax ja. Vet ikke helt hvordan slike vokser passer på mine frisyrer da de har en tendens til å ikke ha så veldig bra hold. Er jo bare fett i voksen der Nja, synes ikke det er så værst hold i den egentlig. Er jo hold 5 av 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå