*F* Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Hei. Har et program jeg bruker, DWG to JPG Converter.Men det er en trail, dvs man kan bruke det bare 30 ganger før man får opp følgende melding ved start:Ved reinstall får jeg samme meldingen, finner virkelig ikke ut hva jeg skal slette.Har slettet alt i slett alt i følgende:C:\Program Files (x86)\Any DWG to Image ConverterC:\Users\fleska\AppData\Roaming\ACAD DWG to Image ConverterHKEY_CURRENT_USER\Software\AnyDWGSoftwareDet rare er at om jeg bruker en annen brukerkonto på denne datamaskinen så fungerer det fint.også prøvd kjøre IObit Uninstaller uten effekt.Noen forslag til hvor jeg kan lete? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Det er to muligheter her (jeg forutsetter at du har betalt for programmet når jeg nå svarer): Bruk et program som tar snapshot av hele installasjonen FØR og ETTER installasjonen av det aktuelle programmet - og som viser endring mellom disse to snapshotene. Eventuelt kan du bruke kjøre installasjonen inne i en SandBoxie. Etterpå kan du se gjennom filstrukturen i sandkassen, der vil du finne alle filer som ble opprettet og endret av det aktuelle programmet. Ulempen med begge disse metodene er at du får et tonn av data å tråle gjennom før du kanskje er heldig og finner det du søker. Sansynligheten for at du finner noe som helst er forøvrig forsvinnende liten. Det enkleste er nok å sende forespørsel til utgiveren av programmet og få tilsendt ny kode.... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) With the free trial of the program, you may test it free of charge for 30-times. If you want to continue to use it after the trial period, you must register the program. The registration fee for Any DWG to Image Converter as low as US $83. The registration fee includes lifetime technical support and lifetime free future upgrades.De ønsker ikke å la folk jukse så det gjemmes bort en timer/counter som kan være i registeret eller filsystemet.Antar det er gjort en god jobb her da siden du ikke får jukset . Installer det i en virtuell maskin med date/time sync disablet og bruk snapshots . Dette brukes av utviklere for å teste ut programmer med trial lisenser over lengre tid med å starte virtuell maskin hvær gang på snapshotet. Eller kanskje du burde betale siden du "bruker" det .... Endret 18. oktober 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Hvis du uansett har tenkt å omgå sperren kan du like gjerne cracke det. Det er etisk ekvivalent. Eller så kan du betale de $83 de krever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå