Joachim_F Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Slik skrur du det av.Nå er det reklame i Start-menyen Lenke til kommentar
Populært innlegg Villfaren Skrevet 16. oktober 2015 Populært innlegg Del Skrevet 16. oktober 2015 Og hvorfor er dette "forbudt" ? Hver eneste gang eg er her hos dere drukner eg i reklame? 13 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Og hvorfor er dette "forbudt" ? Hver eneste gang eg er her hos dere drukner eg i reklame? Står vel ingen plass at det er forbudt? Men uønsket for de fleste er det nok. 2 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Og hvorfor er dette "forbudt" ? Hver eneste gang eg er her hos dere drukner eg i reklame? Adblock ftw! Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Føler Microsoft bør ta et hint når så mange av artiklene hver gang de introduserer ny funksjonalitet til Windows handler om hvordan man slår den av... 7 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Får verken opp reklame på startskjermen, ei har jeg et slikt valg i menyen. 2 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Får verken opp reklame på startskjermen, ei har jeg et slikt valg i menyen. Da har du kanskje ikke valgt å installere beta-oppdateringen av Windows? 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Og man får som man fortjener om man skumleser artikler. Beklager Overskriften fikk det til å høres annerledes ut. Endret 16. oktober 2015 av Apox 2 Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Føler Microsoft bør ta et hint når så mange av artiklene hver gang de introduserer ny funksjonalitet til Windows handler om hvordan man slår den av... Evt. så bør de se på det som en god ting at de faktisk lar deg slå det av? Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Føler Microsoft bør ta et hint når så mange av artiklene hver gang de introduserer ny funksjonalitet til Windows handler om hvordan man slår den av... Evt. så bør de se på det som en god ting at de faktisk lar deg slå det av? Noen folk liker apple metoden hvor du ikke har valgmuligheter eller muligheten til å slå av ting du ikke liker. Andre vil ha mest mulig av alt og muligheten til å slå det av hvis det ikke er for meg ^^ you know how it is! Lenke til kommentar
Populært innlegg MartinF Skrevet 16. oktober 2015 Populært innlegg Del Skrevet 16. oktober 2015 Kan dere lage en guide på hvordan man kan fjerne reklamen på TEK-nettverket også? Har ikke klart å løse AdBlock-koden enda. 12 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Kan dere lage en guide på hvordan man kan fjerne reklamen på TEK-nettverket også? Har ikke klart å løse AdBlock-koden enda. De har allerede en guide: http://www.tek.no/bli-medlem/ekstra AtW 8 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Meningsløst. Jeg skjønner ikke hvorfor Microsoft insisterer på at produkter kunden betaler for skal lide under den viktigste bakdelen til reklamebasert programvare. Lønnsomheten i reklamen kan da umulig dekke inn tapet av anseelse. Dette er en av de viktigste grunnene til at jeg aldri brukte MSN/Live Messenger men i stedet brukte og faktisk betalte for multiprotokoll-programmer. 2 Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Kopierer alt Apple gjør, latterlige påfunn slik som dette ... for et patetisk selskap. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Kopierer alt Apple gjør, latterlige påfunn slik som dette ... for et patetisk selskap. What? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Kopierer alt Apple gjør, latterlige påfunn slik som dette ... for et patetisk selskap. What? Han begynte tidlig på ølen! Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Altså, eg VIL jo faktisk bli tipset om apper Google eller Microsoft mener er noe eg vil dra nytte av. Om de uansett skal samle inn informasjon så hvorfor ikkje gi noe tilbake? Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Kopierer alt Apple gjør, latterlige påfunn slik som dette ... for et patetisk selskap. Apple fann opp reklame, dykk høyrde det her først. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Bare vent til det popper opp videoreklamer for den nye Hondaen, shampoo, frokostblanding, Rema og Saga Solreiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå