Roar Kneppen Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Urban Art på Sagene Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Det var en jækla stilig serie! Megaflotte farger og utsøkte utsnitt som vanlig. Ingen favoritt i dag, disse står som en helhet og er i toppklasse. God helg Roar! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Smukke farver ...Hvem har malet alle disse billeder ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Flott kunst du viser bilder av. V1 og V5 er de som gir mest inntrykk hos meg. Ditt bidrag med kreativ etterbehandling høyner seeropplevelse ytterligere. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2015 Smukke farver ...Hvem har malet alle disse billeder ? Disse graffitimalerne som lager slike ofte ulovlige malerier bruker pseudonymer så hvem som har laget dem aner jeg faktisk ikke selv om det nok står noen slags form for signaturer under noen av bildene. De blir jo også ofte overmalt av andre også. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Flott formidling av kunsten. Selv om du setter ditt personlige preg på det, er jeg temmelig sikker på at kunstneren(e) ville vært meget godt fornøyd med resultatet. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 En farge ekte opplevelse. Flott hele serien. mvh Ibn Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Smukke farver ...Hvem har malet alle disse billeder ? Disse graffitimalerne som lager slike ofte ulovlige malerier bruker pseudonymer så hvem som har laget dem aner jeg faktisk ikke selv om det nok står noen slags form for signaturer under noen av bildene.De blir jo også ofte overmalt av andre også. Roar Nej så er det klart de ikke har skrevet under :-) Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Flotte bilder og meget kreativt! Fin etterbehandling som får fram detaljer, kontraster og farger. Mine favoritter er V1 og V2. -Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg