Profanity Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 En kompis av meg har lyst til å kjøpe seg ATV. (Han kan ikke noe om forum så jeg spør på vegne av han) Hverken jeg eller han har noe peiling på ATV'er men ønskene hans er som følger: -Må helst gå i 80kmt eller mer -Plass til 2 personer + last. -Skal brukes til bykjøring, landevei og terreng/jakt -Pris, helst under 20.000kr Vi har sett på mange selv, men enten så går dem i 60kmt, koster 50.000kr, kan ikke registreres etc. Så vi lurer på om dere har noen forslag som vi kan se etter? Eller tips til åssen vi kan luke unna ATV'er som ikke kan registreres? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 De gangene jeg har lett etter noe slikt har prisene som regel vært mye høyere enn 20.000,- så det kan bli et problem. Lenke til kommentar
Profanity Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2015 Er det noe tilnerma, eller så nært ønsket som mulig som det er verdt å se på da? Han kunne kanskje strekke seg til 25.000kr, blir det no lettere da? eller noe som går nermere 70-75kmt? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Du eller han må rett og slett bare gå på Finn.no og søke etter ATV-er mellom f.eks. 15000 og 25000 (for å luke bort mange av mopedene). Gå inn på de som ser ut som mulige kandidater (se etter frontlys, blinklys, skilt eller skiltfeste). Jeg fant noen rundt 25000,- som kunne registreres. Dog stod det ikke hva de kunne registreres som eller om det måtte betales avgifter ved registrering. Er stort sett avgiftene som gjør de så dyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå