Spiffen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 igjen hehe sitter å ser på tv2 hjelper deg nå =) en feil gjorde så stefan eller hva han heter sende mail til en kunde =) så som jeg har sakt før, ikke kjøp på yees.com ^^ /my 2 cent Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg fikk ikke med meg det. Hva sto det i mailen? Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 vet ikke fikk det ikke med meg selv satt å spilte mens tvn sto på ;\ Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 ikke gå inn på yees.com med IE i alle fall, fikk jo minst 6 popups Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Det er noe av det morsomste jeg har sett på tv den siste tiden. Oppsumering: - Stefan hilt påstod først at han ikke hadde noe med yees.com å gjøre (lenge siden). - Noen hadde ikke fått tingene de hadde betalt for (som vanlig i andre Stefan Hilt sjapper) - Han ene hadde fått e-post fra [email protected] (sannsynligvis pga et virus). - Tv2 hjelper deg skulle ha et møte med yeees.com om hvorfor disse folkene ikke fikk tingene sine. - Det beste av alt: han ene skrotnissen fra farmen er jammen blitt ansatt i "firmaet" og dukker opp som talsmann!. Han hadde faktisk tidligere sagt i farmen "Jeg legger ikke meg opp i databransjen til Stefan, og da skal ikke han legge seg opp i yrket mitt heller" (eller noe sånt). - Gjøken fra farmen får masse ubehaglige spørsmål, og sliter litt med å svare. Han presterer å si at han ikke vet hvor mange ansatte det er i firmaet yeees.com. Hvis det går i reprise bør dere se det... Endret 13. november 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 han gjøken fra farmen jobbet i alle fall i et ****** firma før, jeg kjøpte noe derfra, trodde det tok rundt 1 uke til det kom i posten, men nei, 4 måneder senere kom det Da skulle jeg OGSÅ betale 400 kroner mer siden prisen hadde høynet siden jeg kjøpte den tingen. multimediaimport tror jeg firmaet het. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 See min tidligere post som bekrefter dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=141243&hl= Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) *edit* feilpost, vennligst slett Endret 14. november 2003 av StrongBad Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 var ikke yeeeees sponsor til farmen da? I så fall er det jo litt tvilsomt at hilt var deltager. Må si tv2 sliter også i denne saken. Lenke til kommentar
Persan Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Nei, nei! Det var IKKE Stefan Hilt som var på TV2 Hjelper deg i går! Det var Jørn Johnsen fra Farmen.... Johnsen Han har blitt ansatt av Hilt som også var med i farmen.... Hilt Men Hilt hadde "selvfølgelig" ikke noe med Yees.com å gjøre...... Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Content-type: text/html Software error: Illegal division by zero at /home/users/multim/www.yeees.com/cgi-bin/catalogue.pl line 612. For help, please send mail to the webmaster ([email protected]), giving this error message and the time and date of the error. Fra sidene til Yess /home/users/multim/www.yeees.com/ <-- multimxxxxxxxxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå