ses.yo Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Hei! Jeg går vg3, og et av kompetansemålene er å drive egentrening. Jeg skal altså sette opp en øktplan, hvor jeg forklarer hva jeg skal trene, og hvordan, i 4 gymtimer. Jeg trener egentlig aldri til vanlig, og har ikke peiling på hvordan jeg skal sette opp en slik plan... Kan noen hjelpe meg? Trenger for eksempel enkle styrkeøvelser å gjøre (hvordan og hva man trener når man gjør dem). Har egentlig et mål om å forbedre kondisjon. trenger en plan for trening altså... HJELP! Endret 16. oktober 2015 av ses.yo Lenke til kommentar
MrWorldwide Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Øktplan for styrketrening eller kondisjon? Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Google er din venn. Du finner sikkert flere ferdige øktplaner om du søker. Skriv ned oppvarming hva du skal gjøre som oppvarming, hva du skal gjøre på hoveddelen og hva du gjør på avslutningen. Og hensikten med det du gjør.. Du varmer opp fordi blablabla.. og du tøyer ut på slutten av treningen fordi blablabla. Google er din venn. Lenke til kommentar
ses.yo Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2015 Øktplan for kondisjon! Lenke til kommentar
krissy356 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) Varer gymtimene dine i 2 skoletimer per gang? (Kan godt hjelpe deg) Endret 6. mars 2016 av krissy356 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå