Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

Ikke ta det ille opp men jeg er nå så dum at jeg menner et slikt navn bør bety noe spesielt for deg, ellers kan du jo bare bruke for og etternavn(ev. en av delene, Ariel er jo ikke så dumt det).

Dvs. jeg mener du eller de som kjenner deg er de eneste som er i stand til å gi deg et "navn".

Ransak deg selv, hva står du for, hva brenner du for, hva identifiserer du deg med, hva kaller dine venner deg, hva er spesielt med akkurat deg og det du driver med?

Lenke til kommentar
Heisann!

Ikke ta det ille opp men jeg er nå så dum at jeg menner et slikt navn bør bety noe spesielt for deg, ellers kan du jo bare bruke for og etternavn(ev. en av delene, Ariel er jo ikke så dumt det).

Dvs. jeg mener du eller de som kjenner deg er de eneste som er i stand til å gi deg et "navn".

Ransak deg selv, hva står du for, hva brenner du for, hva identifiserer du deg med, hva kaller dine venner deg, hva er spesielt med akkurat deg og det du driver med?

slik skal det være, navnet skal være en merkelapp som sier hvem du er.

Jeg har tatt navnet mitt fra administrator (siden jeg drifter skolens nettverk og det hjemme) og 'c fordi admin ikke passet i spill så da måtte jeg slenge på noe stilig.

(tok the fra Teal'c i stargate, det viser at jeg liker sci fi. c en er også første bokstav i navnet mitt)

Slik gjorde jeg det

Lenke til kommentar

navnet kan egentlig være HVA som helst...for hvis du er god blir det tøft uansett...

kan kalle deg "kjøttkvern Inc." og allikavel blir kult så lenge det du driver med er bra!

det dummeste er faktisk hvis du har et navn som tydeligvis prøver hardt å være kult(eks. Superdude2k)...bare velg et navn så vil du se at navnet ikke teller noe, innholdet gjør ;)

Lenke til kommentar

Om du velger å bruke Ariel, eller Ariel Productions, kunne du sett etter en feminin font, noe som f.eks. Scriptina, Coronet, eller noe lignende.. :) Syns fonten/logoen har MYE og si for hva slags image man har utad. En røff logo, og sukkersøte dokumentarer er heller litt malplasert.. :roll:

Edit:

tok meg tid til å vise deg hvordan det blir med Coronet fonten.. ;)

ariel.gif

ariel_productions.gif

blir da ikke så værst det?.. :roll:

Endret av TigerOla
Lenke til kommentar

Det er fonten som er slik, så jeg tenkte ikke spesielt mye over det. Men jeg syns det er viktig at fonten apellerer til hva som er skrevet med den, og ikke minst hva slags type produksjoner som er lagd av de som den logoen. Logoen bør mer eller mindre ha ett samsvar med hva slags type produksjoner man lager, syns jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...