Torstein Norum Bugge Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Snek seg inn på Gigafactory-anlegget – men nektet å overgi seg da de ble oppdaget.Journalister kjørte på Tesla-ansatte Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Å intensjonelt kjøre på noen er veldig alvorlig, sannsynligvis får sjåføren minst 20 år i fengsel. 4 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Selv om én person får lang fengselsstraff for å kjøre på noen, så betyr det ikke at en annen får det. Faktorer som "er det valgår" og "misliker vi personen" har innvirkende kraft. Lenke til kommentar
Populært innlegg mackanz Skrevet 16. oktober 2015 Populært innlegg Del Skrevet 16. oktober 2015 Kastade dom först Jeepen över stängslet innan de klättrade över själva? Seriöst brekk. 14 Lenke til kommentar
mRmo_ Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 siden de ikke kjenner hverandre men er jornalister er det ikke sikkert noe farlig skade. snakke om å legge noen på bakken som du vet hvem er såå kjøre over kanse 20 år Lenke til kommentar
mRmo_ Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 siden de ikke kjenner hverandre men er jornalister er det ikke sikkert noe farlig skade. snakke om å legge noen på bakken som du vet hvem er såå kjøre over kanse 20 år siden forsetlig drap at du planla drepte den kjente er ikke det samme som drepe han med at det var en tilfeldig person bled overkjørt uten kjenne han på fårhånd eller å planlegge drapet siden han bled overkjørt. jeg bled påkjørt av en svenske på fortauet over foten fordi jeg snakket datteren av en mistet hund som faren ikke likte denne gjengen som vandret på et fortau det er fremdeles uavklart. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 siden de ikke kjenner hverandre men er jornalister er det ikke sikkert noe farlig skade. snakke om å legge noen på bakken som du vet hvem er såå kjøre over kanse 20 år siden forsetlig drap at du planla drepte den kjente er ikke det samme som drepe han med at det var en tilfeldig person bled overkjørt uten kjenne han på fårhånd eller å planlegge drapet siden han bled overkjørt. jeg bled påkjørt av en svenske på fortauet over foten fordi jeg snakket datteren av en mistet hund som faren ikke likte denne gjengen som vandret på et fortau det er fremdeles uavklart. Atte hva? Lurer på hva du prøver å få frem her? 3 Lenke til kommentar
mRmo_ Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 siden de ikke kjenner hverandre men er jornalister er det ikke sikkert noe farlig skade. snakke om å legge noen på bakken som du vet hvem er såå kjøre over kanse 20 årsiden forsetlig drap at du planla drepte den kjente er ikke det samme som drepe han med at det var en tilfeldig person bled overkjørt uten kjenne han på fårhånd eller å planlegge drapet siden han bled overkjørt. jeg bled påkjørt av en svenske på fortauet over foten fordi jeg snakket datteren av en mistet hund som faren ikke likte denne gjengen som vandret på et fortau det er fremdeles uavklart. Atte hva?Lurer på hva du prøver å få frem her? fordi han ene hoppet inn vinduet på noe sån tinder greier etter levert hund traff datterå mens faren var svensk møttes vi på fortauet og vandret så kjørte han kansje litt forsettelig på fortauet nektet stoppet og traff over foten mens vi stod helt intill hekken på fortauet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 De som gidder kan google denne avisen og lese deres versjon av hendelsen. Noe stinker fisk hos begge parter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå