Thomas :-) Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hei jeg har lyst kjøp det http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU868WB men noen som vet det bra? kan noen hvis meg fler bilde av kabinetten inn? men jeg tro ikke at vifter 4 på foran? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Om du lurer på om det er plass til 4 vifter foran så trur eg ikkje det nei. Det ser ut som det er plass til 2 framme, 2 bak og 1 i døra. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Om du lurer på om det er plass til 4 vifter foran så trur eg ikkje det nei. Det ser ut som det er plass til 2 framme, 2 bak og 1 i døra. enig! sikke han/hun trykke feil eller spøke oss. Endret 13. november 2003 av Thomas :-) Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Unnskyld, men hvorfor skal ikke det gå å ha 4 vifter foran??? Det er nå det i aero kabinettene de selger på 3dfxcool.no, så jeg tror faktisk det jeg at det er plass til 4 vifter foran på det kabinettet dere ser på... Bare ett lite regne stykke... det står at kabinettet er 200mm bredt, og 2stk 80mm vifter ved siden av hverandre, det blir?? jo 160mm. Det vil da si det at hvis viftene er sentermontert, har du ca 20mm på hver side av kassa. Og en liten overraskelse til... Det går an å sette viftene over hverandre og hvis dere ikke har fått med det.. Endret 13. november 2003 av traskas Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Sorry.. Såg ikkje at det sto at det var plass til 4.. Eg sa det såg ut som, that's it. Men kanhende det.. Har ikkje sett kabinettet med mine eigne auger så.... Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Oi... Oki då jeg tok fail hehe Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Du kan jo sende ein mail til [email protected] for å være sikker? Lenke til kommentar
Choo Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Det er plass til 4 vifter forran, 2 bak og en i døra, og det er luftehull på siden motsatt av døra. Har dette kabinettet, det var litt lite men greit nok for de fleste:) Fulgte med blå leds på dør vifta :-) mvh André. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har bestilt det samme kab. (bare grønt) Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Kan noen beskrive hvilket meterial det er laget av? (selve kab og frontdøra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå