Fotoskrulla Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Sunmøøøøøøøøre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Vakkert altså. Mange turmuligheter der. Fin panorama, men ble litt skeiv horisont. Vet ikke om du bruker lightroom? Der kan man autojustere horisont. -Frode 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Flott og detaljrikt(full størrelse anbefales).... ! Ps! Skjev horisont kan med fordel justeres... 1 Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Fin panoramautsikt med god dybde innover i bidlet. Litt på skeiva Kunne tenkt meg litt mer luft oppe, blir litt trangt på høyre side, men kan rette seg når du justerer horisonten 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Må være dagens smaleste panoramabilde ! Men utsynet er jo flott. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2015 Må være dagens smaleste panoramabilde ! Men utsynet er jo flott. Vennlig hilsen Ragnar Fin panoramautsikt med god dybde innover i bidlet. Litt på skeiva Kunne tenkt meg litt mer luft oppe, blir litt trangt på høyre side, men kan rette seg når du justerer horisonten Flott og detaljrikt(full størrelse anbefales).... ! Ps! Skjev horisont kan med fordel justeres... Vakkert altså. Mange turmuligheter der. Fin panorama, men ble litt skeiv horisont. Vet ikke om du bruker lightroom? Der kan man autojustere horisont. -Frode Huff huff! Ser nå hvor skeivt det er! Ikke bra, skal legge et en rettet versjon når jeg kommer hjem i ettermiddag. Jeg har ikke Lightroom, men kan rette det andre steder. Det ble fryktelig langt og smalt dette. Men det er flott utsikt da!? Tusen takk for fine og konstruktive tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Ble tynt og laaangt bilde, ja. Spektakulær utsikt kan man jo trygt si. Retter du opp blir det jo skikkelig bra.. mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2015 Ble tynt og laaangt bilde, ja. Spektakulær utsikt kan man jo trygt si. Retter du opp blir det jo skikkelig bra.. mvh Fredrik Jeg lover å rette det opp når jeg kommer hjem fra jobb! Dette er jo direkte flaut! Takk så mye for finfin kommentar! Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Her har ho hoppa i fallskjerm med kamera, tenker jeg.. Et flott utsyn! # Jan Åge 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2015 Her har ho hoppa i fallskjerm med kamera, tenker jeg.. Et flott utsyn! # Jan Åge Jeg har aldri hoppa i fallskjerm, jeg hadde sikkert dødd av skrekk! Nei, jeg står godt planta på 497m.o.h Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Du greide ikke å fylle hel 32 tommer'ns lengde eller bredde om du vil. Det blei igjen 7 cm på hver side. Men det blei jo litt større holmer og skjær ut av det. Når det gjelder skyutgangen som føles omtrent direkte ut i høyre kårnern så kunne du enten tatt med litt mer eller kutt 5 mm. til. Men sikkert bare meg som ser sånt likevel så da er'e vel ikke umaken verdt? Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2015 Du greide ikke å fylle hel 32 tommer'ns lengde eller bredde om du vil. Det blei igjen 7 cm på hver side. Men det blei jo litt større holmer og skjær ut av det. Når det gjelder skyutgangen som føles omtrent direkte ut i høyre kårnern så kunne du enten tatt med litt mer eller kutt 5 mm. til. Men sikkert bare meg som ser sånt likevel så da er'e vel ikke umaken verdt? Roar Jeg syntes det var smalt nok som det var, men kanskje det blir bedre når jeg får rettet opp bildet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Flott panorama av veldig vakker landsdel. Ble så bredt at; er det mer, eller er det hele Sunnmøre vi ser.. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2015 Flott panorama av veldig vakker landsdel. Ble så bredt at; er det mer, eller er det hele Sunnmøre vi ser.. Åhh nei da, det er myyye mer i begge retninger! Ja jeg føler meg priviligert som bor her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Nydelige panoraaaaaaamaer , holder en knapp på v2. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Du greide ikke å fylle hel 32 tommer'ns lengde eller bredde om du vil. Det blei igjen 7 cm på hver side. Men det blei jo litt større holmer og skjær ut av det. Når det gjelder skyutgangen som føles omtrent direkte ut i høyre kårnern så kunne du enten tatt med litt mer eller kutt 5 mm. til. Men sikkert bare meg som ser sånt likevel så da er'e vel ikke umaken verdt? Roar Jeg syntes det var smalt nok som det var, men kanskje det blir bedre når jeg får rettet opp bildet. Jo, det ble bedre i V2 for da ligger skya mer langs øvre ramme og man får ikke samme følelse av hjørneutgang. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg