Gå til innhold

Sunmøøøøøøøøre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må være dagens smaleste panoramabilde !

Men utsynet er jo flott.

Vennlig hilsen Ragnar

Fin panoramautsikt med god dybde innover i bidlet. Litt på skeiva ;) Kunne tenkt meg litt mer luft oppe, blir litt trangt på høyre side, men kan rette seg når du justerer horisonten

Flott og detaljrikt(full størrelse anbefales).... ! :)

Ps!

Skjev horisont kan med fordel justeres... ;)

Vakkert altså. Mange turmuligheter der. Fin panorama, men ble litt skeiv horisont. Vet ikke om du bruker lightroom? Der kan man autojustere horisont.

-Frode

Huff huff!  Ser nå hvor skeivt det er! :confused: Ikke bra, skal legge et en rettet versjon når jeg kommer hjem i ettermiddag. :wee:

Jeg har ikke Lightroom, men kan rette det andre steder.

Det ble fryktelig langt og smalt dette. Men det er flott utsikt da!?

Tusen takk for fine og konstruktive tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar

Du greide ikke å fylle hel 32 tommer'ns lengde eller bredde om du vil. Det blei igjen 7 cm på hver side.

Men det blei jo litt større holmer og skjær ut av det.

Når det gjelder skyutgangen som føles omtrent direkte ut i høyre kårnern så kunne du enten tatt med litt mer eller kutt 5 mm. til. Men sikkert bare meg som ser sånt likevel så da er'e vel ikke umaken verdt?

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du greide ikke å fylle hel 32 tommer'ns lengde eller bredde om du vil. Det blei igjen 7 cm på hver side.

Når det gjelder skyutgangen som føles omtrent direkte ut i høyre kårnern så kunne du enten tatt med litt mer eller kutt 5 mm. til. Men sikkert bare meg som ser sånt likevel så da er'e vel ikke umaken verdt?

Roar

Jeg syntes det var smalt nok som det var, men kanskje det blir bedre når jeg får rettet opp bildet. ;)

Lenke til kommentar

Roar

Jeg syntes det var smalt nok som det var, men kanskje det blir bedre når jeg får rettet opp bildet. ;)

Jo, det ble bedre i V2 for da ligger skya mer langs øvre ramme og man får ikke samme følelse av hjørneutgang.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...