henrikwl Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Total meningsløs pinne hvis den ikke ødelegger hardisk. Hva man egentlig skal med en sånn, det forstår ikke jeg Ødelegge PCen? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Hadde vært morsomt å gå inn i et kontorbygg og legge disse på tilfeldige kontorpulter. Nei, det er kun deprimerende. Hilsen sikkerhetsansvarlig. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Hvis du er en flink sikkerhetsansvarlig så hadde de jo ikke putta ukjente USB-pinner inn i maskina si da. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Hvis du er en flink sikkerhetsansvarlig så hadde de jo ikke putta ukjente USB-pinner inn i maskina si da. Du får komme med fasiten for hvordan oppdra 6500 ansatte da hvis du mener det er plankekjøring... Evt er det ingen sikkerhetsutfordringer i Norge i dag eller det finnes ikke flinke sikkerhetsfolk? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Begge postene mine var humoristisk ment. Ja, folk er idioter. Og å få alle ansatte til å følge slike pålegg er i praksis umulig. 1 Lenke til kommentar
technobreath Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Det er søren meg nok arbeid å få 15 ansatte til å følge enkle regler. Kan fremstå som rene barnehagen av og til. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Total meningsløs pinne hvis den ikke ødelegger hardisk. Hva man egentlig skal med en sånn, det forstår ikke jeg Får man i det hele tatt ødelagt disken via en minnepinne så lenge den får strøm via PSU'en på maskinen? Lenke til kommentar
Fettlars64 Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Total meningsløs pinne hvis den ikke ødelegger hardisk. Hva man egentlig skal med en sånn, det forstår ikke jeg Ødelegge PCen? Hva er poenget med å ødelegge en pc hvis hardisken ikke dør? spare 5 min? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Hva er poenget med å ødelegge en pc hvis hardisken ikke dør? spare 5 min? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Total meningsløs pinne hvis den ikke ødelegger hardisk. Hva man egentlig skal med en sånn, det forstår ikke jeg Ødelegge PCen? Hva er poenget med å ødelegge en pc hvis hardisken ikke dør?spare 5 min? At du ikke ser poenget med det er for så vidt bare bra, da det dermed er én potensiell fare mindre her i verden. For de som ser poenget, derimot, og har til hensikt å gjør det er jo denne minnepinnen gull verdt. Lenke til kommentar
Leorand Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Total meningsløs pinne hvis den ikke ødelegger hardisk. Hva man egentlig skal med en sånn, det forstår ikke jeg Vel, kjekt å ha i sekken når man passerer grensekontrollen. I tilfelle de vil ta "en nærmere titt" på hva du har med deg. Om de putter din minnepinne inn i sin maskin, er jo ikke ditt problem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå